کد خبر 1097508
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
۲۴ امتیازی که اوبلاک به اتلتیکو داد

دروازه‌بان اسلوونیایی نسبت به فصل گذشته تعیین کننده تر ظاهر شد و موجب شد ۲۴ امتیاز به اتلتیکو مادرید برسد.

به گزارش مشرق، یان اوبلاک دوباره در این فصل نشان داد که یکی از مهره های تاثیر گذار اتلتیکومادرید است اما نتوانست جایزه سامورا (بهترین دروازه‌بان لالیگا) را به دست آورد. آمار دروازه‌بان اسلوونیایی در این فصل قابل توجه بود و می توان او را در میان بازیکنان برتر فصل لالیگا قرار داد. اگر اتلتیکو توانست به کمترین هدف خود یعنی قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر دست یابد به لطف دست های اوبلاک بود. این اتفاق پس از مهارهای فوق العاده دروازه‌بان اسلوونیایی رخ داد. 

بیشتر بخوانید:

۱۰ دروازه بان برتر جهان +عکس

اوبلاک ۳۰ ضربه در چارچوب که به احتمال زیاد به گل تبدیل می شد را توانست مهار کند و در نهایت با عملکردش موجب شد ۲۴ امتیاز به اتلتیکو برسد. او در این زمینه بهتر از فصل گذشته عمل کرد و یک امتیاز بیشتر برای تیمش به ارمغان آورد.

دروازه‌بان اتلتیکو در فصل ۱۹-۲۰۱۸ اجازه نداد ۲۵ ضربه ای که به احتمال زیاد گل می شد وارد دروازه اش شود. او نسبت به فصل گذشته آمارش را بهتر کرد. مشکل اتلتیکو این بود که از لحاظ تهاجمی بد کار کرد و تنها توانست ۵۱ گل به ثمر برساند یعنی بدترین آمار تیم سیمئونه در سال های حضور سرمربی آرژانتینی. به همین خاطر هر مهار اوبلاک خیلی ارزشمند بود و او را می توان بهترین بازیکن اتلتیکو در این فصل دانست. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس