کد خبر 1097493
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
پیوس: انتظارات از پرسپولیس نباید در آسیا بالا برود/ برخی تیم‌ها به دنبال بهانه هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید انتظارات از پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بالا برود، چون تیم‌های ایرانی از لحاظ امکانات و پول سطح خیلی کمتری نسبت به تیم‌های آسیایی دارند.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس که در آستانه چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر است، اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوب و یک دستی است که بازیکنان این تیم چند سالی است با هم بازی می‌کنند. پرسپولیس ساختار دفاع و حمله‌اش خیلی خوب و منظم کار می‌کند و همچنین این تیم دارای نیمکت خیلی خوبی است. 

وی با بیان اینکه «پرسپولیس می‌تواند از وجود  بازیکنان جوانی مثل عبدی و روستایی در آینده بیشتر استفاده ببرد» ادامه داد: این بازیکنان تا الان هم خیلی خوب کار کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد اگر باشگاه به بحث جوانان و تیم‌های پایه اهمیت بدهد می‌تواند مثل باشگاه‌های خارجی از بازیکنان تربیت شده خودش استفاده کند و دیگر به دنبال بازیکن بی‌کیفیت خارجی نرود. 

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس راجع به کسب چهارمین قهرمانی این تیم عنوان کرد: قبلا هم گفته بودم که پرسپولیس از چند هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان خواهد شد. پرسپولیس در دفاع و حمله خیلی خوب کار می‌کند و همه ابزارها را برای قهرمانی دارد، مخصوصا هواداران که بزرگترین سرمایه باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آیند. 

بیشتر بخوانید:

پیوس: کاش یحیی آن حرف را نمی‌زد

پیوس در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم مانند لیگ برتر موفق باشد، خاطرنشان کرد:  در آسیا شرایط فرق می‌کند و در آنجا باید خیلی با حوصله بازی کرد، چون در آسیا، تفکرها فرق می‌کند و آنها حرفه‌ای هستند و حرفه‌ای امکانات دارند. در آسیا یک تیم باید بتواند  از کمترین موقعیت بیشترین استفاده را ببرد. لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر خیلی فرق می‌کند و پرسپولیس باید در بازی‌ها خیلی جسورانه بازی کنند. البته نباید انتظارات از پرسپولیس بالا برود، چون تیم‌های ایرانی از لحاظ امکانات و پول سطح خیلی کمتری نسبت به تیم‌های آسیایی دارند. 

پیوس با اشاره به اینکه عده‌ای معتقدند پرسپولیس از سوی وزارت ورزش حمایت ویژه‌ای برای به قهرمانی می‌شود، عنوان کرد: پرسپولیس یک تیم مردمی است اما تیم‌های دیگر وقتی نتیجه نمی‌گیرند این صحبت‌ها را به میان می‌آوردند. مربیان یا برخی مدیران با عدم نتیجه‌گیری تیم‌شان  بهانه‌های این‌چنینی می‌آوردند و یا داور را متهم می‌کنند. 

وی درباره عملکرد یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس اضافه کرد: یحیی مربی باتجربه‌ای است که در پرسپولیس هم شرایط خیلی خوبی داشته و موفق شده است. او دانش بالایی دارد و به دلیل اینکه خودش سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده می‌تواند به خوبی تیم را مدیریت کند. 

مهاجم پیشین پرسپولیس همچنین در مورد احتمال انتقال کریم باقری به تیم ملی یادآور شد: من فکر می‌کنم کریم امسال هم باید بماند و به تیم کمک کند. او چند سال مربی تیم بوده و می‌تواند مشاور خیلی خوبی باشد. او سرما و گرمای تیم را چشیده و تداوم حضورش مهم است.

سرمربی چوکای تالش درباره وضعیت این تیم نیز گفت: چوکا بعد از 20 سال می‌خواهد صعود کند. الان در لیگ دسته دوم، 4 بازی مانده که اگر در این بازی‌ها ٧ امتیاز بگیریم قهرمان می‌شویم و به لیگ دسته اول صعود می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    2 2
    خخخخ دمت گرم که میدونی آسیا ایران نیست که کسی جرات نکنه چیزی بگه...
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      1 2
      مثلا استقلال که لایقه چرا نمیتونه تو آسیا غلطی بکنه؟؟؟
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      0 0
      استقلال غلطهاشو کرده، این لونگه که هر چی زور می زنه نمیتونه غلطی بکنه
    • AT ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      0 0
      استقلال دو قهرمانی آسیا و 4 بار حضور در آسیا رو داره پس چرا میگین هیچ کاری نمیتونه بکونه در آسیا..؟
  • رضا GB ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    با سلام هر موقع پرسپولیس قهرمان شده فوتبال ایران و تیمهای ایرانی در پایین ترین سطح بوده اند بدلایل مختلف و بهمین دلیله که پرسپولیس هیچ وقت در اسیا قهرمان نشده و مطمینا متاسفانه امسال هم که تیمهای ایرانی بدلایل فنی و کرونا فوق العاده ضعیف بودن بنابراین باز هم پرسپولیس در اسیا قهرمان نخواهد شد و باید فکری اساسی کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس