کد خبر 1097419
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
پشت پرده ماجرای پیشنهاد شهرخودرو به مربی پرسپولیس

مالک باشگاه شهرخودرو که رابطه‌ای بسیار خوب و صمیمانه با حمید مطهری دارد، به او پیشنهاد داد در یک سال و نیم آینده، هدایت این تیم مشهدی را برعهده بگیرد.

به گزارش مشرق، حمید مطهری چند سالی است به عنوان یک دستیار باکلاس، با سواد و بااخلاق فعالیت‌های فوتبالی را دنبال می‌کند. او در چند باشگاه مختلف، دستیار مجید جلالی بود و حالا هم همراه یحیی گل‌محمدی در شهرخودرو و پرسپولیس فعالیت می‌کند.

مطهری جدا از شرایط فنی قابل قبول، به لحاظ روانی می‌تواند به سرعت با بازیکنان ارتباط صمیمانه برقرار کند و از این رو، مقبولیت جالبی نزد فوتبالیست‌ها دارد. یحیی از همکاری با مطهری راضی است و بارها در مصاحبه‌های خود از این مربی تعریف و تمجید کرده است. با این حال، طی ۶ ماه گذشته پیشنهادات دیگری هم به دست مطهری رسیده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش مربی پرسپولیس به خبر جدایی سیدجلال

این مربی جوان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، قبل از حضور محمود فکری در تیم مازندرانی لیگ، جلسات خوب و مثبتی با مالک نساجی برگزار کرد، اما در دقیقه آخر پشیمان شد و در پرسپولیس ماند. او حتی بر سر مسائل مالی هم توافق کرده بود، اما سرمربی نشد تا کنار یحیی بماند. سپس بحث مذاکره با باشگاه گل‌گهر و بازگشت کنار مجید جلالی پیش آمد، اما این بار هم، پاسخ مطهری منفی بود ولی بهترین پیشنهاد ممکن به او، حدود دو هفته قبل رقم خورد. مالک باشگاه شهرخودرو که رابطه‌ای بسیار خوب و صمیمانه با مطهری دارد، به او پیشنهاد داد در یک سال و نیم آینده، هدایت این تیم مشهدی را برعهده بگیرد. حتی یحیی گل‌محمدی هم راضی به این اتفاق شده بود و مطهری را تشویق کرد اگر دلش می‌خواهد، سرمربی شهرخودرو شود، اما بار دیگر مطهری این پیشنهاد را رد کرد تا کنار سرخپوشان بماند. مطهری خود را یک پرسپولیسی دوآتشه می‌داند و نقش به‌سزایی در رقم خوردن قهرمانی این فصل سرخپوشان و کسب ۸ پیروزی در ۹ دیدار اخیر لیگ داشت. او به قراردادش پایبند ماند تا بتواند به پرسپولیس در ثبت افتخارات بیشتر به خصوص قهرمانی در لیگ و سپس جام‌حذفی کمک کند.

مدیران شهرخودرو پس از آنکه از جذب مطهری ناامید شدند، به سراغ گزینه‌های دیگری مثل علی دایی، علی کریمی، خداداد عزیزی و... رفتند و در نهایت با سهراب بختیاری زاده به توافق رسیدند تا هدایت تیم را در دست بگیرد. شاید این بهترین فرصت ممکن برای مطهری بود تا خودش را به عنوان سرمربی در یک تیم خوب و متمول نشان بدهد، اما عشق به پرسپولیس، سد راه حمید شد و او روی نیمکت تیم به عنوان دستیار گل‌محمدی باقی ماند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • داود IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    5 2
    حمید مطهری هم از لحاظ فنی سرآمد است هم اخلاقی،بچه مسلمون و نماز خون و با خانواده است و استحقاقش بیشتر از این حرفهاست
  • علی آقو IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 0
    دم همه بروبچ با غیرت پرسپولیس و رقیب شایسته و قابل احترام استقلال گرم. غیرت موتور پیشران بازیکنان قدیم بود و متاسفانه الان بیشتر شده پول

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس