کد خبر 1097360
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
استقلال و تراکتور؛ مدعیان خوشبخت

استقلال و تراکتور از اتفاقاتی که در بازی‌های این هفته رقم خورده خوشحال به نظر می‌رسند و حالا امیدوارتر از گذشته برای کسب عنوان نایب قهرمانی هستند.

به گزارش مشرق، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هفته هاست مسجل شده؛ با این روندی که تیم یحیی پیش گرفته، دیگر تیم‌های مدعی مدت هاست دنبال نایب‌قهرمانی هستند. البته که نایب‌قهرمانی در این فصل از بازی‌ها هم سخت است به این خاطر که این سکو چند مدعی دارد. تراکتور، سپاهان، استقلال، فولاد، شهرخودرو و حتی صنعت نفت...

استقلال و تراکتور از اتفاقاتی که در بازی‌های این هفته رقم خورده خوشحال به نظر می‌رسند و حالا امیدوارتر از گذشته برای کسب این عنوان هستند. در بازی‌های این هفته استقلال در آبادان صنعت نفت را شکست داد. این بازی برای آبی‌ها ۶ امتیازی بود به این خاطر که صنعت نفت را از دور خارج کردند. آبی‌ها با این پیروزی نشان دادند خود را پیدا کرده و می‌توانند به این روند خوب در هفته‌های پایانی ادامه دهند. تراکتور هم همانند استقلال به روزهای خوب خود برگشته. این تیم که دوران پساکرونا را با شکست برابر نساجی آغاز کرد، با شکست تیم‌های صنعت نفت و سپاهان نشان داد از بحران عبور کرده و آماده است در لیگ برتر به ماجراجویی اش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

استقلال همین الان هم کهکشانی است

تراکتور فصل گذشته به دنبال از دست دادن شانس قهرمانی شانس عنوان نایب‌قهرمانی و در ادامه کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، اما این فصل به شیوه‌ای متفاوت عمل کرد و بعد از شکست برابر نساجی خیلی زود خود را پیدا کرد. عبور از سد سپاهان پرمهره نشان داد تراکتور با وجود از دست دادن شانس قهرمانی می‌خواهد در جدول مدعیان باقی بماند. برای استقلال هم وضعیت این‌چنین است. این تیم در شرایطی که بخت قهرمانی را از دست داده اگر دوم شود به مراتب بهتر از این است که سوم شود.

هم استقلال و هم تراکتور در هفته‌های پیش‌رو باید با این ذهنیت بازی کنند که نایب‌قهرمانی هم به اندازه قهرمانی سخت است و برای رسیدن به این مهم باید خوب فوتبال کنند. با جدیت هم در دفاع و هم در حمله. طبیعی است در هفته‌های پایانی دیگر تیم‌های مدعی که این هفته شکست خوردند با انگیزه جبران به میدان بیایند. سپاهان هنوز از تصاحب کسب عنوان نایب‌قهرمانی ناامید نشده است. همچنین فولاد که دو بازی معوقه در کارنامه دارد. جنگ نایب‌قهرمانی در هفته‌های پایانی داغِ داغ خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس