کد خبر 1097345
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
عربشاهی: پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بارها گفته بودم که سرخپوشان چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شوند. این تیم شایستگی و شخصیت قهرمانی دارد.

به گزارش مشرق، «ضیاء عربشاهی» در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد تیم بسیار خوبی است و از همان ابتدای بازی برای کسب ۳ امتیاز به زمین آمده بودند. در این دیدار جنگ در وسط زمین بود و هافبک‌ها نقش موثری داشتند. نیمه اول بازی خیلی زیبا نبود اما در نیمه دوم بهتر شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم و با آمدن «وحید امیری» به زمین، پرسپولیس جان گرفت، ضمن اینکه ۳ تعویضی که «جواد نکونام» سرمربی تیم فولاد بین ۲ نیمه انجام داد کاملا به نفع پرسپولیس شد و توانست از این موضوع کمال استفاده را ببرد.

بیشتر بخوانید:

سپاهان چطور از قهرمانی دور شد؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با آمدن «وحید امیری» به زمین، «بشار رسن» و «سیامک نعمتی» راه افتادند و توانستند بسیار خوب بازی کنند. همانطور که دیدید روی صحنه گل، هم بشار رسن و هم نعمتی عالی بودند. به نظرم که باعث گل شب گذشته پرسپولیس  بشار بود.

عربشاهی درباره مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: بارها گفته بودم که پرسپولیس ۳ تا ۴ هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود و این اتفاق هم رخ می‌دهد. پرسپولیس شایستگی و شخصیت قهرمانی دارد و باید به آن برسد.

وی افزود: پرسپولیس هم در زمین و هم روی نیمکت تیم خوبی دارد، ضمن اینکه کادر فنی خوب هم باعث شده تا اینطور با صلابت بازی کند. پرسپولیس از اول لیگ شخصیت قهرمانی داشت و در بازی بعدی می‌تواند جشن قهرمانی را بگیرد. قهرمانی زودهنگام را به همه هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 1
    اینو خود استقلالی ها هم می دونند که در این فصل غیر از بازه زمانی استرا، استقلال شخصیت قهرمانی نداشت
  • بهنام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    2 1
    شخصیتی که با کمک داور ها سازمان لنگ و صد البته بابا مسعود بدست اومده دزدین سرمربی تیم رقیب فراری دادن سرمربی و بازیکنان تیم های دیگه شخصیت به این راحتی بدست نمیاد اما جام اسنپی چرا
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      0 1
      میگم اولی پرسپولیس بخاطر وزیر ورزشه و لی شماها (استقلالیها)چرا دوم نمیشید . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • Sorii GB ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 0
    اینا هراز چند گاهی قلقلک میدن افکار عمومی رو تا فراموش نشن. تخته ش کنید در فوتبال در پیت رو. هیچکس خوشش نمیاد از فوتبال شما
  • محمدرضاپرسپولیسی هستم باافتخار IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 1
    عشق فقط پرسپولیس بد خواهان بدانند غرور وطن پرسپولیسه اسمش درجهان شناخته ومایع افتخاره پوکر خدایش حلال همه زحمت کشان بخصوص سید جلال فرمانده ارتش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس