کد خبر 1097101
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
مورد عجیب داریوش شجاعیان و استقلال

هنوز تکلیف داریوش شجاعیان با استقلال مشخص نشده و معلوم نیست این بازیکن می تواند امسال برای استقلال بازی کند یا خیر.

به گزارش "ورزش سه"، 29 مهر ماه سال قبل بود که در دیدار استقلال مقابل ساپیا، هافبک استقلال دچار پارگی رباط صلیبی شد. در آن دیدار و در اواخر نیمه ی اول، شجاعیان در یک جدال بر سر تصاحب توپ که با عارف حاجی عیدی داشت، دچار مصدومیت در زانوی پای چپش شد که در نهایت منجر به مصدومیت رباط صلیبی قدامی شجاعیان شد تا این بازیکن ماه ها از میادین دور باشد.


در آن زمان زمزمه هایی مبنی بر خروج نام شجاعیان از لیست استقلال شنیده می شد تا اینکه در 14 دی ماه سال قبل بود که بهرام امیری در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که نام داریوش شجاعیان از لیست آبی‌پوشان خارج نخواهد شد. مشاور سرپرست باشگاه استقلال و مسئول نقل ‌وانتقالات این باشگاه در آن زمان در خصوص وضعیت داریوش شجاعیان گفته بود: « شجاعیان تا فروردین سال 99 آماده خواهد شد و به همین خاطر از لیست استقلال خارج نمی‌شود. دکتر نوروزی اعتقاد دارد که شجاعیان می‌رسد و استقلال نیز به او نیاز دارد. ما نام او را برای لیست آسیایی و نیم‌فصل دوم رد کرده‌ایم.»


همچنین طبق صحبت های بهرام امیری، در تاریخ 24 دی‌ ماه که لیست اولیه استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا  برای AFC ارسال شد هم نام داریوش شجاعیان در آن دیده می‌شد.


در آن زمان به نظر می رسید که صحبت های امیری بیراه نبوده باشد. چرا که شجاعیان تنها تا پایان این فصل با استقلال قرارداد دارد و اگر مسئولان این تیم قصد خارج کردن نام او از لیست آبی پوشان را داشتند، باید دیگر قید داریوش را می زدند چرا که او دیگر با استقلال قراردادی نداشت. علاوه بر این باشگاه استقلال هرگز خبر خارج شدن نام داریوش شجاعیان از لیست تیم را اعلام نکرد و حتی خبرگزاری مهر در آبان سال گذشته از برنامه‌ی مسئولان باشگاه استقلال جهت تمدید قرارداد این بازیکن خبر داد که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد. تمدید قراردادی که هرگز رخ نداد.


حالا و در شرایطی که بازی های لیگ برتر بخاطر شیوع کرونا دچار تاخیر 4 ماهه شده، شجاعیان آن مصدومیت تلخ را پشت سر گذاشته و آماده ی بازگشت به میادین است. اما مشکل بزرگی که وجود دارد اینست که گویا استقلالی ها خیلی بی سر و صدا نام داریوش را از لیست امسال تیم خارج کرده اند و او نمی تواند در ادامه ی فصل برای استقلال به میدان برود.


داریوش که این روزها دچار بلاتکلیفی عجیبی شده، در تمرینات استقلال حضور پیدا می کند ولی فعلا اجازه ی بازی با لباس استقلال را ندارد. اما چند روزی است که مسئولان استقلال طی نامه‌ای از سازمان لیگ خواسته اند با توجه ایجاد وقفه در لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، مجوز حضور شجاعیان را بدهند که هنوز پاسخی داده نشده است.


جالب اینجاست هنوز هیچ مقام و مسئولی در باشگاه استقلال به درستی به این سوال پاسخ نداده که کی، چگونه و با دستور چه کسی نام شجاعیان از لیست استقلال خط زده شده و از طرفی، بر اساس چه منطقی این کار صورت گرفته در حالیکه شجاعیان تنها تا انتهای این فصل با آبی پوشان قرارداد دارد و حتی اگر مدیران استقلال قصد داشتند نام او را در نقل و انتقالات نیم فصل وارد لیست کنند، باید با او قرارداد جدیدی منعقد می کردند. همه ی اینها در حالی است که نام داریوش شجاعیان در لیست ارسالی استقلال به AFC وجود دارد!

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس