دستگیری عاملان تجمع پنجشنبه شب بهبهان

فرمانده ‌انتظامی خوزستان از دستگیری عاملان تجمع پنجشنبه شب در بهبهان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: حادثه تجمع تعداد محدودی از افراد آشوبگر در ساعت ۲۱ پنجشنبه شب هفته گذشته (۲۶ تیرماه) شکل گرفت که با ورود نیروی انتظامی شهرستان بهبهان و با کار جامع اطلاعاتی و همکاری مردم عزیز و شریف مردم بهبهان، این تجمع محدود متفرق شد.

ببینید:

عکس/ تجمع بهبهانی‌ها در محکومیت هنجارشکنان

وی افزود: با همکاری و همراهی مردم شریف و ولایتمدار بهبهان، آرامش کامل در شهرستان حاکم شده است. الحمدالله این تجمع غیرقانونی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشته است و محرکین و عاملین اصلی این تجمعات دستگیر شده‌اند.

عباس‌زاده گفت: مردم ولایی و انقلابی همیشه هوشیار این شهرستان به حمایت از رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تجمع محدود پنجشنبه شب را که در میدان بانک ملی شهرستان بهبهان شکل گرفته بود، محکوم کردند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • RO ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    9 7
    نمک به حرامها دلشون آتش و فتنه میخواد بهترین راه برخورد با این زباله ها دفن اونهاست!
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    2 3
    من کار ندارم چه اتفاقی میفته الان. فقط یه چیز رو از خدا میخوام. الهی اون سه آشوبگر که الان مظلوم نمایی می کنن، رذل اگه آسیبی به اون بچه و خانم زدند، هرگز رنگ آسایش رو به زندگی نبینند و روزشون مثل شب سیاه بشه و هر نخاله بیغیرت و سیاه قلبی که شرفش رو زیر پا گذاشته و جرم و ظلم این حرامیها رو میبینه و ژست روشنفکری برداشته هم به خفت بیفته. آخه از دور ژست گرفتن خوبه دختر مردم بود. زن مردم بود و بچه مردم بود. لعنت به کسانی که باعث ترویج فساد و ظلم و تجاوز به کودکان و زنان بشن. به هر بهانه ای اقتصاد، غیر اقتصاد. لعنت به نونتون که اگه حلال بود اصل جنایت اینها رو می دیدید. این آشغالها هم استعداد خشونت و کثافت دارن.
  • حق گو IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 2
    نسل در نسل بنده ساکن بهبهان هستند این شهرستان شهید پرور دو سرلشکر و چند سردار دفاع مقدس تقدیم نموده و 1100شهید داده. این شهرستان جز شهرهای آرام بوده متاسفانه عده ای از این شهر سابقه حمایت از منافقین رو در کارنامه دارند که اغتشاشات آبان ماه گذشته بدست لیدر آنها که یک خانم منافق بود انجام شد که ایشان بلافاصله قبل از دستگیری از کشور خارج شد. در حال حاضر اوضاع عادی هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس