کد خبر 1096947
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
شهید ناصر اسماعیل ناظری - کراپ‌شده

برادران من در طول این چهار سال به یک نکته خیلی مهم رسیدم و آن این که اعتدال، اعتدال، اعتدال در هر اموری از زندگی البته خیلی مشکل است.

به گزارش مشرق، شهید شهید ناصر اسماعیل ناظری از دانش آموزان دبیرستان سپاه تهران (مکتب الصادق(ع)) بود که در سال ۶۶ و در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسید. وصیتنامه این شهید بزرگوار به این شرح است:

به نام الله پاسدار خون شهیدان

یا اَباعَبْدِاللَّهِ اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ اِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ

در معبد عشق جان فدا باید کرد
یعنی به حسین اقتدا باید کرد

با سر به لقای یار باید رفتن
دینی است که اینگونه ادا باید کرد

با سلام و درود بیکران بر کلمه مومنین و اولیا خاص خدا علی الخصوص فرمانده کل قوا در تمان جبهه ها، آقا امام زمان و نائب بر حقش ایشان امام امت. البته من لیاقت آن را ندارم که بتوانم به برادران توصیه هایی بکنم اما با وجود این من در طی این چند سال اخیر پی به حقایقی بردم که نمی توان به سادگی از کنار آنها گذشت. برادران سعی کنید اخلاق حسنه رسول الله (ص) را در پیش بگیرید و هرگز نگذارید که شیطان بر شما حاکم باشد که به راحتی و بدون هیچگونه توقع ای دنباله رو او باشم مبادا به خود مغرور شویم حالا در هر لباسی که هستیم زیرا که اینگونه افراد همیشه سرشان به سنگ می خورد از شما خواهش میکنم نسبت به برادران کوچک تر متواضع بوده و در سلام کوتاهی نکنید.

دلا غافل ز سبحانی چه حاصل          مطیع نفس شیطانی چه حاصل

برادران سعی کنید یکدیگر را به طرف خویش بخوانید و نگذارید که دوستانتان جذب افراد غیر صالح بشوند و این وظیفه ایست به عهده برادران با تجربه و بالاتر. در انتخاب دوست خیلی دقت کنید فریب ظاهر سازی های افرادی چون من را نخورید که ضربه‌ای‌ست بس محکم اما اشتباه نکنید که به بندگان خدا سوء ظن داشته باشید من از همه عزیزان خواهش میکنم که در زندگی یک بعدی نباشید اگر هم مایل نبودید لااقل تمام جهات را بررسی و امتحان کنید حتما ضرر نخواهید کرد نگذارید که دیگران به شما فقط با یک چشم نگاه کنند.

برادران من در طول این چهار سال به یک نکته خیلی مهم رسیدم و آن این که اعتدال، اعتدال، اعتدال در هر اموری از زندگی البته خیلی مشکل است و من هم در این خط نبودم انشاالله که همه این نکته را رعایت خواهید کرد فریب زر و زیور دنیا را نخورید سعی کنید با جنبه های منفی آن مبارزه کنید و از طرفی حداکثر استفاده را ببرید و توشه ای برای خود تهیه کنید و مانند من نباشید دنیا مسجد مومن است و مزرعه برای داشت و برداشت آخرت، برای گنهکارانی مثل من دعا کرده و طلب استغفار کنید، بلکه از عذاب دردناک آخروی من کاسته شود.

گویند وقتی شخص گنهکار سعی می کند خود را از قعر جهنم نجات داده و بالا بیاید، اما ماموران جهنم با گرزهایی که در دست دارند بر سر آن فرد می زنند تا برگردد به جای خود و ضربه این گرزها چنان است که اگر با یکی از کوه های بلند و محکم ایک جهان بزنند کوه متلاشی می شود. (من از برادران، تقاضا دارم که نماز شب اول قبر را برای این بنده عاصی به جا بیاورند تا بلکه مقداری از عذاب قبر نجات پیدا کنم.)

برادرانی که در سنین کمتری قرار دارید مانند من، به دنبال گناه نروید قلب و روح شما پاک بوده و خالی از هرگونه لکه و سیاه میباشد پس مرا هم دعا کنید، فرصت را غنیمت بشمارید و نگذارید که همچون ابر گذرنده عبور کند زیرا زمان چیزی است که خداوند در کتابش به آن قسم می خورد و خیلی ارزش دارد. من از مردم ایثار گر و شهید پرور می خواهم که دنبال رو خط ولایت فقیه باشند (قدر و منزلت این پیر جماران و امید مستضعفان عالم را بدانید و لحظه ای او را تنها نگذارید هر چند که بزرگ ترین حامی ایشان خداوند  تبارک و تعالی می باشد. فرمایشات ایشان را در هز زمان و مکانی که هستید خط و مشی خود قرار دهید.) سنگر نماز جماعت جمعه را هرگز خالی نکنید زیرا که دشمن اسلام وحشت فراوانی از این تجمعات و وحدت و یکپارچگی مسلمین دارد. حتی نماز های _فرادای خود را نیز در مساجد به جا بیاورید.

مادر و پدر عزیزم می دانم که خیلی شما را اذیت کردم و شما به گردن من حق زیادی دارید شما را به ام المومنین فاطمه زهرا (س) قسم می دهم که از من راضی باشید زیرا که عذاب اعمال خودم را هرگز نمی توانم تحمل کنم به فرموده مولا امیر المومینن:"یا رل ارحم ضعف بدنی" به درستی که انسان خیلی ضعیف است، مرا حلال کرده و برایم دعا کنید. اگر در نبود من گریه می کنید اول برای سرور شهیدان گریه کنید اما سعی کنید در برابر دشمنان اسلام و انقلاب از خود نشان ندهید، مادرم دعا کن که هرچه سریع تر این دلباختگان حسین (ع) به حرم شش گوشه اباعبدالله برسنر و قلب امام و امت شهید پرور را شاد نمایید.

شما سنگر پشت جبهه را پر کنید  و ماهم در اینجا زیر سایه آقا امام زمان (ع) تا سرنگونی کفر و استکبار جهانی می جنگیم.

از برادران و خواهران عزیزم تقاضا دارم که واجبات دینی خود را به خوبی انجام دهید و در آخر از همه دوستان و آشنایان می خواهن که مرا حلال کنند در ضمن از برادر بزرگ تر خودم تقاضا دارم که ۵ روز، روزه قضای مرا بجا بیاورد تا در آخرت از نظر واجبات کمبودی نداشته باشم، و در آخر یک بار دیگر از پدر و مادرم که زحمات بسیاری را در حق من انجام دادند سپاسگزاری میکنم

البته تمام مسائلی را که این بنده حقیر ذکر نموده با خود من مقایسه نکنید.

"اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد "رسول الله"

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

التماس دعا 
۱۳ اسفند ۱۳۶۵
#ناصر_اسماعیل_ناظری

تاریخ تولد: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۴۸
تاریخ شهادت: ۲۶ فروردین ۱۳۶۶
عملیات : نصر ۱ - سردشت
مزار: قطعه ۲۹ ردیف ۱۱۰ شماره ۱۶

نثار شهید و پدر و مادر شهید سوره حمد بخوانیم با صلوات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس