اصلاح طلبان نمایه

مقامات آمریکایی از یکسو صراحتاً از گروهک‌های ‌تروریستی ضدایرانی حمایت کرده و به این جنایتکاران پناه می‌دهند و از سوی دیگر افراطیون مدعیان اصلاحات را سرمایه‌های خود در ایران می‌نامند.

به گزارش مشرق، روزنامه زنجیره‌ای اعتماد در شماره ۲۹ تیر در گزارشی با عنوان «روزگار سیاه مزدوری» نوشت: «از غروب جمعه تا غروب شنبه بسیاری از کاربران فضای مجازی در صفحات توییتر خود به تندی از تلویزیون «ایران‌اینترنشنال» انتقاد کردند. ماجرا از پخش زنده گردهمایی گروهک مجاهدین توسط شبکه تلویزیونی «ایران‌اینترنشنال» آغاز شد. این شبکه تلویزیونی در شرایطی که در روزهای اخیر تلاش کرده بود با سوار شدن بر موج مطالبه «اعدام نکنید» ایرانیان برای خود اعتباری دست و پا کند، جمعه‌شب به یک‌باره با موج تند و تیز انتقادات مواجه شد تا جایی که مجبور به ارایه توضیح به کاربران توییتر شد».

مدیران شبکه معاند چه کسانی هستند؟

این روزنامه زنجیره‌ای در این گزارش هیچ‌ اشاره‌ای به مدیران این شبکه معاند نداشته است. رژیم آل‌سعود از حامیان مالی این شبکه ضدایرانی است، اما نکته قابل تأمل اینجاست که مدیران این شبکه معاند، از مدعیان اصلاحات هستند. از جمله این افراد «علی‌اصغر رمضانپور» معاون وزیر ارشاد در دولت اصلاحات است.

در حال حاضر تعداد قابل توجهی از مدعیان اصلاحات با متواری شدن از کشور به سربازان دشمن تبدیل شده و علیه مردم کشورشان فعالیت می‌کنند.

تیترهای مشترک

این روزنامه زنجیره‌ای در گزارش مذکور این‌گونه وانمود کرده که سفره مدعیان اصلاحات از رسانه‌های معاند جداست. برخلاف این ادعا، رسانه‌های زنجیره‌ای در بسیاری از موارد تیترها و محتوای مشترکی با رسانه‌های معاند دارند.

همصدایی با وزارت خارجه آمریکا در حمله به سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، نوع پوشش اغتشاشات آبان ۹۸، نوع واکنش به انهدام پهپاد آمریکایی، نوع پوشش خبر صادرات بنزین ایران به ونزوئلا، واکنش به پرتاب موفقیت‌آمیز اولین ماهواره نظامی ایران، نوع پوشش راهپیمایی سراسری مردم ایران در محکومیت آشوبگران و موارد متعدد دیگر از جمله مصادیق همصدایی مدعیان اصلاحات با رسانه‌های معاند است.

وقتی بانیان وضع موجود شاکی می‌شوند

رسانه‌های زنجیره‌ای در ماه‌ها و هفته‌های اخیر بارها نسبت به وضع موجود گلایه کرده‌اند. این در حالی است که این طیف سال‌هاست که در مناصب ارشد اجرایی و تقنینی حضور داشته‌اند.

برای نمونه، الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد، در مجلس دهم نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون اقتصادی بوده است. وی به‌جای پیگیری مطالبات اقتصادی مردم، یک‌روز مشغول جلسات کمیته رفع حصر سران فتنه بوده و روز دیگر مشغول اروپاگردی!

مدعیان اصلاحات اکنون هفت سال است که دولت را دربست در اختیار دارند. این طیف همچنین سه سال است که شورای شهر و شهرداری پایتخت را نیز در اختیار دارند. مدعیان اصلاحات از سال ۹۴ تا ابتدای سال ۹۹ نیز فراکسیون امید مجلس دهم را در اختیار داشتند.

بنابراین این طیف باید به‌عنوان بانی وضع موجود به افکارعمومی پاسخگو باشد اما با بی‌اخلاقی، ژست منتقد به خود می‌گیرد.

حمایت مشترک غرب

هم‌قبیله بودن مدیران و فعالین رسانه‌های معاند و رسانه‌های زنجیره‌ای در کنار تیترهای مشترک این رسانه‌ها، راز حمایت مشترک غرب از این دو را به خوبی نمایان می‌کند.

مقامات آمریکایی و سران رژیم صهیونیستی و تروئیکای اروپایی از یکسو صراحتا از گروهک‌های ‌تروریستی ضدایرانی حمایت کرده و به این جنایتکاران پناه می‌دهند و از سوی دیگر افراطیون مدعیان اصلاحات را سرمایه‌های خود در ایران می‌نامند.

رسانه‌های زنجیره‌ای به‌جای خرده گرفتن از رسانه‌های معاند باید در همصدایی خود را این رسانه‌ها و حجم انبوه تیترهای مشترک کمی ‌تأمل کرده و در رویکرد خود تجدیدنظر کنند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 1
    هرجا سخن از خیانت است نام اصلاح طلبان تهوع آور می درخشد !!!!
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    2 0
    رازی وجود نداره، اینها همه از یه جا تامین مالی شده و خط میگیرن. منِ بی سواد سیاسی راحت متوجه این مسئله میشم، سیاسیون نمیفهمن؟؟!!
  • محمد US ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 0
    هرموضع وهر ژستی که بگیرندحنایشان رنگی نداره دستشان روشده ماموریت روشن مبلغ معلوم کارفرما مشخص

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس