تلفن همراه

رئیس سازمان حمایت از اپراتورهای تلفن همراه خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته‌های اینترنت را مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳ تیرماه ۹۹ اجرا کنند.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، عباس تابش معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته‌های اینترنت را مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳.‏۰۴.‏۹۹‬ اجرا نمایند.

بیشتر بخوانید:

هزینه‌های میلیونی برای یک شب لاکچری بودن +عکس

پیرو جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکت‌های اپراتور تلفن همراه، در طی هفته گذشته در خصوص تغییر روش فروش، حذف برخی از بسته‌ها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی است)، طی نامه‌ای از آنان خواست تا ظرف مدت ۲۴ ساعت، نسبت به اصلاح نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته‌های اینترنت مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳.‏۰۴.‏۹۹‬ اقدام و از طریق خبرگزاری‌ها و جراید کثیرالانتشار نسبت به اطلاع رسانی به مشترکین اقدام نمایند.

تابش به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی هشدار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، موضوع در چارچوب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    1 0
    ‏معاون وزیر نوجوان! ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ "جریمه" دو میلیارد تومانی به‌دلیل برنگشتن ‎تعرفه اینترنت به حالت اولیه از سوی اپراتورها و تداوم تخلفی که صورت گرفته است، خبر داد! از این جیب به اون جیب! ما مصرف کنندگان هیچ! ما مصرف کنندگان نگاه! ما مصرف کنندگان کشک!
  • عباس IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    1 0
    چی شد پشم هم حساب نکردن ،دزدی در روز روشن
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    1 0
    برخی بسته ها را حذف و انهایی را که بفروش میرسانند را کاهش حجم و افزایش قیمت داده اند. جیب بری محض و آشکار
  • صدای حق IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 0
    کسی هم به داد مشترکین اینترت های خانگی برسد علنا کم فروشی می کنند
  • کاربر IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 0
    دو میلیارد تومان همش؟؟؟ آنقدر از این گران‌فروشی سود دارن که دو کیلیاردشم میدن به تعزیزات. برای تعزیرات هم درآمد زایی میشه. فقط از جیب مردم میدزدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس