کد خبر 1096717
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۲
زاپاتا

باشگاه یوونتوس برای به خدمت گرفتن مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال آتالانتا رسماً دست به کار شد.

به گزارش مشرق،‌ بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، باشگاه یوونتوس به نظر در پی به خدمت گرفتن یک مهاجم است چرا که جدایی گونسالو ایگواین از یووه در این تابستان محتمل به نظر می‌رسد.

پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا مدعی شد؛ باشگاه یوونتوس پیشنهادی رسمی به باشگاه آتالانتا به منظور به خدمت گرفتن دوان زاپاتا ارائه کرده است. طبق این گزارش، قهرمان ایتالیا در نظر دارد با بسته پیشنهادی 30 میلیون یورویی به علاوه انتقال ماتیا پرین به آتالانتا، این مهاجم کلمبیایی را از آبی‌وسیاه پوشان برگامو به خدمت بگیرند.

زاپاتای 29 ساله که این فصل هم در آتالانتا روی فرم خوبی است در 28 بازی  آمار 18 گل‌زده را از خود برجای گذاشته و کمک شایانی به تیم تحت‌هدایت گاسپرینی برای قرار گرفتن در رده دوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا کرده است.

مهاجم پیشین تیم‌های ناپولی، اودینزه و سامپدوریا که تا سال 2023 با آتالانتا قرارداد دارد، تاکنون در 76 بازی برای این تیم ایتالیایی به میدان رفته و 46 گل‌زده نیز به نامش به ثبت رسیده است.

از آرکادیوش میلیک، ادین ژکو و الکساندر لاکازت به عنوان دیگر گزینه‌های جانشینی گونسالو ایگواین در پایان فصل جاری یاد شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس