تبانی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال پایان همکاری رئیس هیأت فوتبال این جزیره را اعلام می‌کند اما این درخواست هم‌چنان بلاتکلیف است.

به گزارش مشرق، فوتبال ورزشی پرطرفدار و جذاب در کل دنیاست، سن و سال نمی‌شناسد و جدال بر سر توپ گرد در مستطیل سبز هر فوتبال‌دوستی را به وجد می‌آورد، گرچه چند ماهی هست که به‌دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا رقابت‌های این رشته پرطرفدار ورزشی در کشور و بالطبع آن در جزیره کیش به حالت نیمه‌تعطیل در آمده است اما حواشی این رشته ورزشی هم‌چنان داغ و زبانزد محافل عام و خاص است.

یکی از این حاشیه‌های نه‌چندان جذاب در فوتبال جزیره کیش جدال بر سر ماندن در هیأت فوتبال کیش است که متأسفانه سال‌هاست به رقابتی ناسالم و بدآموز مبدل شده است.

ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که یکی از پیشکسوتان فوتبالی کیش در صحبت‌هایی ادعا می‌کند که مأموریت امیر عرب رئیس هیأت فوتبال کیش در این جزیره به اتمام رسیده اما به واسطه ارتباطات وی در سطح فوتبال کشور، هنوز در این جایگاه باقی‌ مانده است.

پس از آن که این صحبت‌ها به گوش عرب می‌رسد به‌ سرعت واکنش نشان می‌دهد و صراحتأ این موضوع را کذب اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

زمان اعلام رای بازی استقلال و پارس جنوبی‌جم

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آذرماه 98 طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال پایان همکاری عرب را اعلام کرده است و در همین رابطه علیرضا ابراهیمی را برای این جایگاه معرفی می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نامه آورده است:

«در راستای توسعه‌ هرچه بیشتر حوزه‌ ورزشی فوتبال در جزیره کیش و با تشکر و قدردانی از زحمات جناب آقای امیر عرب در طول دوران تصدی سمت ریاست هیأت فوتبال جزیره، بدینوسیله جناب آقای علیرضا ابراهیمی که عضوی از خانواده فوتبال جزیره و کشور به‌شمار می‌آید، جهت تصدی سمت ریاست هیأت فوتبال جزیره کیش معرفی می‌شود».

با تحقیقات بیشتر مشخص می‌شود که حتی موضوع این نامه به تصویب هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز رسیده است و مدارک آن مکتوب می‌باشد و در این خصوص تمامی کارهای استعلام سرپرست معرفی شده از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در فدراسیون و وزارت ورزش انجام شده است تا مقدمات حضور وی در رأس هیأت فوتبال کیش بلامانع گردد.

اینکه چرا تاکنون پس از گذشت بیش از 6 ماه، پاسخ به نامه سازمان منطقه آزاد کیش مسکوت مانده، سؤوالی است که مسؤولان فدراسیون فوتبال بایستی بدان پاسخ دهند.

شاید هم بتوان آن را به بلاتکلیفی این فدراسیون و استعفای تاج در دی‌ماه 98 ربط داد.

هیأت فوتبال کیش در جایگاه یک استان در فدراسیون فوتبال کشور قرار دارد و در انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال یک رأی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس