کد خبر 1096659
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
فنونی ‌زاده: تیم گل‌محمدی خوب بازی نمی‌کند اما می‌برد/ خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید می‌کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌گویم شاگردان گل‌محمدی به همه تیم‌ها شش گل بزنند اما باید هم بازی خوب کند و هم گل‌های بیشتر بزنند چرا که تماشاگران گل بیشتر می‌خواهند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی زاده درباره برد پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. پرسپولیس بازی خیلی خوبی انجام داد. ضمن این‌که از بازی خیلی خوب فولاد هم نباید بگذریم و نیمه اول برای آن‌ها و نیمه دوم برای پرسپولیس بود. به هر حال برحسب تصادف و روی کار انفرادی سیامک نعمتی گل زیبایی به ثمر رسید.

او ادامه داد: پنج هفته مانده است و باید با جسارت و صلابت بازی کنیم چرا که امکان دارد آن تهدید فیفا به دلیل بدهی‌ها به چیزی که نمی‌خواهیم ختم شود و هم از پنجره نقل‌و انتقلات محروم شویم و هم با کسر امتیاز مواجه شویم. احتمال خیلی زیادی وجود دارد که کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید کند.

فنونی زاده با بیان این‌که گل محمدی باید به جوانان بیشتر بازی بدهد، گفت: درست است امتیازات خوبی جمع کردیم اما بهتر است تعویض‌هایش در نیمه دوم را جوان کند. بهترین موقع است که به جوانان بازی دهد. البته مطمئن باشید که این کار را می‌کند چرا که خودش هم زمانی جوان بود و با جوانان تیم ارتباط خوبی دارد. تیم ما جوانان خوبی دارد. عبدی و روستایی و حتی گلر جوان تیم مان می‌توانند در بازی‌های باقی مانده بازی کنند. بازیکن جوان اگر یک بازی در لیگ برتر انجام دهد انگار هفت سال در پایه‌ها بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

فولاد به کرونا باخت نه پرسپولیس

او ادامه داد: نظر شخصی‌ام این است و می‌دانم گل‌محمدی هم گوش می‌دهد. زمانی که قهرمانی مسجل شد، یک بازی می‌تواند از دروازبان جوان استفاده کند و حتی اگر هم باختیم فدای سرشان. به هر حال یک سرمایه به سرمایه‌های پرسپولیس اضافه می‌شود چرا که این جوانان در آینده خروجی تیم خواهند بود. همین روستایی و عبدی از رده‌های سنی پرسپولیس آمدند و خروجی پایه‌های تیم هستند و من لذت می‌برم از این‌که می‌بینم بازیکنانی که پرورش داده شده‌اند، اکنون در تیم بزرگسالان هستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بردهای با اختلاف یک گل پرسپولیسی‌ها گفت: من آنقدر جرات دارم که می‌گویم پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند اما می‌برد. تمام افتخارات پرسپولیس در این شش دهه به دلیل گل‌های زده‌اش بود و بهترین مهاجم‌های ایران و آسیا همیشه در پرسپولیس بازی می‌کردند. گل‌محمدی بیشتر باید روی پرسپولیس کار کند و در بخش حمله باید بیشتر کار کند. مطمئن باشید پرسپولیس در بخش هجومی بهتر عمل می‌کند ولی به هر حال چه یک گل یا چه گل‌های بیشتری بزند، سه امتیاز را می‌گیرد.

او اضافه کرد: من هم بودم در این شرایط همین کار را می‌کردم ولی مثلا در بازی شب گذشته در پنج دقیقه آخر می‌گفتم خدایی نکرده ممکن است گل بخوریم چرا که پرسپولیس عقب کشید. یک گل هیچ موقع قابل اطمینان نیست و تیم‌مان باید با صلابت بازی کند و گل‌های بیشتر بزند. اکثر تیم‌های لیگ برتر از استقلال گرفته تا 15 تیم لیگ برتر در تاریخ لیگ برتر از ما شش گل خورده‌اند و تیم یحیی گل محمدی هم باید به همین شکل عمل کند. نمی‌گویم همه را باید شش گل بزند اما هم بازی خوب کند و هم گل‌های بیشتر بزنند چرا که تماشاگران هم گل بیشتر می‌خواهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    3 3
    عجب خیلی هم خوب بازی میکنند توقع میره الان پیشکسوتان حمایت کنند کم از تیمهای دیگر متلک و توهین نمیخوریم
  • کریم IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    2 1
    مهم نتیجههست که بالاخره درست میشه!!!!
  • ناشناس IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    1 4
    آقای محترم وزیر لنگی و داوران لنگی هستند هیچ غمی نباشه
  • کیوان IT ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    بابا اینم گندشو درآورده. هیچکسو قبول نداره. تیم برانکو خوب بازی نمی کنید تیم کالدرون خوب بازی نمی کند تیم گلمحمدی خوب بازی نمی کند. برو بشین سر جات آقا. دوره فوتبال علی‌اضعری و بکش زیرش و بی‌حساب و کتاب گذشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس