کد خبر 1096658
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
گروهک تروریستی منافقین نمایه

می گویند "طرف هر وقت غش می کند، سمت قسمت زنانه غش می کند". نشریات زنجیره ای چرا از سال 76، در بسیاری از پروژه ها هماهنگ و همکار منافقین و گروه های برانداز بوده اند؟

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

منافقین جدید بعد از سال ها همراهی پیوسته با تحرکات نفاق قدیم، تظاهر به فاصله گذاری با این روسیاهان تاریخ می کنند.کار درستی است، مشروط بر این که دم خروس، قسم حضرت عباس شان را نقض نکند.

می گویند "طرف هر وقت غش می کند، سمت قسمت زنانه غش می کند". نشریات زنجیره ای چرا از سال 76، در بسیاری از پروژه ها هماهنگ و همکار منافقین و گروه های برانداز بوده اند؟

چرا این دو طیف در تیر 78 و فتنه  88 و سپس اغتشاشات 96 و 98 در کنار هم، به آشوب هایی دامن زدند که صاحب کار اصلی آن آمریکا و انگلیس و اسرائیل بودند؟

چرا  آمریکا و اروپا که از منافقین و تروریست های اجاره ای پشتیبانی کرده اند، بارها  از مدعیان اصلاح طلبی و تحرکات ساختار شکنانه آنها هم حمایت کرده اند؟

آیا امکان دارد دشمنان تاریخی ملت ایران در 200 سال گذشته، طرفدار اصلاح طلبی واقعی باشند که از تحرکات این طیف حمایت می کنند؟

میان تروریست های نشاندار و طیف متظاهر به اصلاح طلبی، چه وجه مشترکی وجود دارد که مافیای جهانی حمایت از تروریسم، از هر دو حمایت می کند؟

اگر  شبکه ایران اینتر نشنال (مستقر در لندن و مواجب بگیر رژیم سعودی) سخنرانی سرکرده تروریست ها را پوشش داده، سردبیر وطن فروش این شبکه کیست؟ علی اصغر مضانپور، سردبیر روزنامه زنجیره ای آفتاب امروز و معاون وزیر ارشاد در دولت خاتمی!

اگر رمضانپور ها اجیر سعودی ها شدند، تعجبی ندارد؛ چنان که مهاجرانی در جشن الجنادریه شرکت کرد و پول بورسیه پسرش در لندن را گرفت. و همان گونه که خاتمی بدون هیچ مسئولیت رسمی به ریاض رفت و وعده برخی حمایت ها را دریافت کرد.

چرا ده ها همکار نشریات اجاره ای پس از فرار از کشور، به بردگی شبکه های بدنام مانند BBC ، VOA، رادیو فردا و ایران اینتر نشنال درآمدند؟

لیلی بازرگان همکار سابق این تلویزیون فاش کرد: «ایران اینترنشنال بالاخره ویترین وطن‌پرستی را که خیلی ادعایش را می‌کند، کنار گذاشت. پخش گردهمایی سازمان مجاهدین، با دستور کار سرمایه‌ گذاران سعودی آن همخوانی کامل داره.  خیلی از کارکنان نمی‌تونن استعفا کنن، چون ویزای کارشون باطل میشه. ضمن اینکه اگر کسی استعفا می‌کرد، باید خسارت 10- 15 هزار پوندی پرداخت می‌کرد».

البته باید از امثال این خانم پرسید اگر ایران اینترنشنال، علنا سرکرده تروریست ها را نشان نمی داد، دلارهای سعودی تطهیر می شد و نانش خوردن داشت؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسعود IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    36 1
    منافقین قدیم یا همان کاسه لیسان آمریکا و اسراییل و استکبار جدید، خودشان بهتر میدانند که نزد مردم متدین و شریف ایران ، حقیرتر و پست تر از آن هستند که بتوانند کمترین توجهی را بخودشان جلب نمایند...
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    14 1
    اینها اگر یک جو شرافت و انسانیت داشتند جواب واسه کارشون داشتند. اما لقمه حرام خوردن شرافت رو که میگیره هیچ ادم رو تبدیل به حیوان خونخوار و نجس میکنه.
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    11 1
    جماعت بیشرف کثیف جیره خور آمریکا کثافت تمام وجودشون رو گرفته.
  • بوکسور کهنه کار IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    5 0
    این فسیلها را زیاد بزرگ نکنید، چهار پنچ سال بهشون توجه نکنید، خود به خود نسلشون منقرض شده.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    8 1
    منافقین پست ترین جانورای خطرناک روی زمین اند بردر وخواهران داعشی اند-جنایتی که این فرقه ی فاسد کردند روی هیتلر سفید کردند-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس