کد خبر 1096592
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
سیمئونه: برای هواداران مربیگری نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید گفت: به خاطر بازیکنان و تیمم مربیگری می‌کنم نه هوادارانی که روی سکوها هستند. 

به گزارش مشرق، در فصلی که گذشت، سرمربی اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو چندین بار مورد انتقاد شدید قرار گرفت و هو شد اما با راهیابی دوباره اتلتیکو مادرید به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، آتش این انتقادات فروکش کرد و باعث شد بار دیگر به این مربی آرژانتینی احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید:

سیمئونه مثل معدن طلا برای اتلتیکو

«دیگو سیمئونه» سرمربی پر جنب و جوش اتلتیکومادرید در نشست خبری قبل از دیدار با رئال سوسیداد در خصوص این انتقادات، بیان داشت: به خاط بازیکنانم مربیگری می‌کنم نه هوادارانی که روی سکوها هستند. 

وی ادامه داد: من برای اهداف و برد تیم مربیگری می‌کنم. عقاید منتقدان قابل احترام است اما باید واقعیت‌ها را نیز در نظر گرفت. اتلتیکو همیشه برنامه‌ریزی دقیقی برای موفقیت دارد. 

شیوع کرونا باعث شده که مربی آرژانتینی از دست به جیب نشدن مدیران اتلتیکو در فصل نقل و انتقالات نگران شود. سیمئونه در این خصوص تصریح کرد: من به طور دائم با مدیران تیم در این مورد بحث و گفت و گو کرده و انتظارات خود را بیان می‌کنم. طرح و برنامه ما واضح است اما آن را به صورت علنی بیان نخواهیم کرد. بازیکنان در حال رشدی داریم که این فصل پایه و اساسی برای فصل بعدی آن‌ها خواهد بود.  

وی افزود: این فصل برای ما بسیار پرتلاطم سپری شد اما حالا به ثبات رسیدیم. توانستیم به خوبی قدرتمان را بیشتر و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.  

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس