کد خبر 1096321
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
سولسشایر

سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد به ادعای همتای انگلیسی‌اش در چلسی درباره بهره‌مندی شیاطین سرخ از تصمیمات اعلام شده از سوی کمک داور ویدئویی جواب داد.

به گزارش مشرق، اولگنار سولسشایر به اظهارات اخیر فرانک لمپارد مبنی بر خوش‌شانس بودن منچستریونایتد در استفاده از تصمیمات کمک داور ویدئویی (VAR) پاسخ داد.

لمپارد روز گذشته (جمعه) با اشاره به هفت گلی که رقبای منچستریونایتد در این فصل زده‌اند و با رأی VAR‌ مردود اعلام شدند، ابراز نگرانی کرد که چنین اتفاقی در بازی بعدی شاگردانش مقابل منچستریونایتد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس رخ دهد، دیداری که فردا در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منچستر در آستانه جذب ستاره دورتموند

سولسشایر در پاسخ به لمپارد گفت: من می‌توانم اینجا بنشینم و ساعت‌ها با شما درباره این موضوع حرف بزنم. به نظر من دارد این موضوع یک داستان ساخته می‌شود و انگار برخی افراد می‌خواهند روی نظر افرادی که تصمیم‌گیرنده هستند، تأثیر بگذارند. من می‌شنوم که مردم درباره شانس حرف می‌زنند، اینکه ما بیشتر از اینکه بدشانس بوده باشیم، خوش‌شانس بوده‌ایم اما اگر شما همه تصمیمات گرفته شده (در مورد بازی‌های منچستریونایتد) را در نظر بگیرید، نه اینکه فقط آن تصمیمات خاصی که یک مربی مشخص درباره‌اش حرف می‌زند، متوجه خواهید شد که هیچ‌یک اشتباه نبوده است. وقتی گلی آفساید بوده، خب آفساید است.

این خیلی واضح است. اگر قرار به حرف زدن درباره ‌شانس آوردن از تصمیمات داوری باشد باید بگوییم که در آخرین دقیقه بازی‌مان مقابل تاتنهام پنالتی که داور به نفع ما اعلام کرده بود توسط کمک داور ویدئویی رد شد و اینگونه دو امتیاز از دست رفت. موارد دیگری هم بوده مانند کارت قرمزی که باید به رومئو (بازیکن کریستال‌پالاس) به خاطر فلج کردن میسون گرینوود با خطای شدیدش داده می‌شد و اگر داده می‌شد کار ما خیلی آسان‌تر می‌شد. می‌توانیم درباره کارت قرمزی که باید مارک نوبل (بازیکن وستهام) در شکست ما مقابل وستهام می‌گرفت صحبت کنیم. پس فکر می‌کنم که این من باید باشم که از تصمیمات داوری اتخاذ شده به ضرر تیمم در زمین بازی گلایه کنم.

سولسشایر در پاسخ به این سؤال که آیا نگران است اظهارات لمپارد روی نحوه قضاوت مایک دین داور و مایکل اولیور کمک داور ویدئویی بازی چلسی و منچستریونایتد تأثیر بگذارد، گفت: داستان‌هایی ساخته شده اما ما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم. اجازه می‌دهیم که دیگران درباره این موضوع حرف بزنند. من نمی‌خواهم بیش از اندازه به این مسئله بپردازم چون ممکن است خودم را به دردسر بیندازم. خاطر من از بابت این مسائل و اینکه داوران تصمیماتی درست و عینی خواهند گرفت و به هیچ وجه تصمیماتی احساسی نخواهند گرفت، آسوده است. بنابراین من فکر نمی‌کنم آنها این حرف‌ به حرف‌های گفته شده (از سوی لمپارد) توجهی داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس