کد خبر 1096291
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
۱۲ استان در محدوده قرمز مصرف برق / نیازمند همکاری مشترکان هستیم

مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر با اشاره به گرم شدم دمای هوا و افزایش مصرف برق، گفت: ساعت های پرفشاری در مدیریت پیک برق را پشت سر می گذرانیم به طوری که در حال حاضر ۱۲ استان در منطقه قرمز قرار دارند.

به گزارش مشرق، مسعود صادقی، مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر با بیان این که امروز میانگین دمای هوا نسبت به روز گذشته یک درجه گرمتر شده است، خاطرنشان  کرد: این افزایش دما، باعث بالا رفتن مصرف برق در کشور شده است به طوری که هم اکنون 12 استان کشور در منطقه قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

صادقی با بیان اینکه خراسان  رضوی ،خراسان جنوبی ،سمنان ،فارس، بوشهر، هرمزگان، لرستان، کرمانشاه، کردستان، استان تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل و کلانشهر اهواز و منطقه غرب مازندران  هم اکنون به دلیل افزایش مصرف در منطقه قرمز قرار دارند.

وی از هموطنان ساکن در این مناطق خواست که از طریق تنظیم درجه کولرهای گازی روی 24 درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی با پرسنل صنعت برق برای پایدار ماندن شبکه و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون همکاران ما در مرکز پایش صنعت  برق و نیز در سراسر شرکت ها، در حال  مدیریت شرایط کنونی هستند اما همچنان نیازمند همکاری مشترکان هستیم .

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسين IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    تقصير خود وزارت نيرو و توانير است! در عصر فن آورى اطلاعات و اينترنت، هنوز نمودارهاى مربوط به ميزان مصرف برق در شبانه روز گذشته منتشر نمى شود تا مردم از روى آن خودشان الگوى مصرف را ببينند و آنرا اصلاح كنند! نمودارهاى برحسب ساعات، فصول مختلف، ساليانه و ... اطلاعات بسيارى را در اختيار مردم قرار مى دهد كه با بخش نامه و دستور قابل اجرا نيست. هنوز ميريت بخش نامه اى و نگاه از بالا، دستور از بالا و ...
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 1
    چقدر خندیدم. بابا خیلی از اینها به خاطر ماین بیت کوین توسط برادران دوست مشرق هست. وگرنه مگه من میتونم ماین کنم گیر ندن؟
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    ببخشید تو گرمای بالای ۵۰ درجه اهواز کولرها جواب نمیدن اونوقت میای میگی درجه کولر رو ببرین بالای ۲۴؟؟؟؟؟ حالت خوبه؟؟؟ چرا بعد جنگ تو فکر پنل های خورشیدی بالتی هر ساختمان نبودید؟؟؟ چرا انبوه سازان رو مجبور به استفاده از این فناوری های نوین نکردید؟؟
  • قاسم IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    درجه کولر روی 24؟ فکر میکنی تو تهران نشستیم؟ تا حالا گرمای 50 درجه و رطوبت 90 درصد را تجربه کردی؟ چرا مثل بسیاری از کشورها سیستم دستگاه های الکتریکی را به برق 120 ولت تغییر نمیدین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس