کد خبر 1096257
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
لحظه احساسی فرا رسید؛ «کاسیاس» به رئال‌مادرید برمی‌گردد

کاسیاس بعد از پنج سال حضور در تیم فوتبال پورتو، به عنوان مشاور رییس باشگاه رئال‌مادرید به این تیم برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، ایکر کاسیاس دروازه‌بان افسانه‌ای تیم فوتبال رئال‌مادرید پس از پنج سال حضور در تیم پورتو به مادرید برمی‌گردد تا تیم محبوب خود را در بیرون از زمین فوتبال و در حوزه مدیریت، کمک کند.

در سال ۲۰۱۵ کاسیاس بعد از درگیری شدید با مدیریت باشگاه رئال و به خصوص شخص پرز در یک کنفرانس مطبوعاتی که به تنهایی برگزار کرد درحالیکه اشک می‌ریخت گفت رئال را ترک خواهد کرد. اما حالا «فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال سعی کرده تا کاسیاس را به باشگاه نزدیک کند. نقش جدید ایکر مانند نقش «زین‌الدین زیدان» در اولین حضورش پس از دوران بازیگری در این باشگاه است.

   

کاسیاس از زمان سکته قلبی در هنگام تمرین با پورتو خود را بازنشسته کرد. او منتظر است تا باشگاه فعلی خود را برای رقابت نهایی فینال تاکادو پرتغال مقابل بنفیکا همراهی کند و پس از آن به مادرید سفر کند.

گفتنی است دروازبان سابق تیم ملی اسپانیا در پنج سال گذشته در پورتو بسیار خوشحال بوده و با این باشگاه به سه قهرمانی دست پیدا کرده است. آخرین قهرمانی او روز چهارشنبه به عنوان قهرمان در لیگ پرتغال بدست آمد.

رییس باشگاه رئال‌مادرید در رابطه با بازگشت کاسیاس به این باشگاه تصریح کرد: امسال قراردادی بسته نمی‌شود اما آمدن ایکر حتمی است.

کاسیاس در سال ۱۹۹۹ درحالیکه هیجده ساله بود اولین بازی خود برای رئال را انجام داد و در دوره شانزده ساله حضور در این باشگاه افتخارات متعددی بدست آورد. کاسیاس با پیراهن رئال ۵ بار فاتح لالیگا، دو بار جام حذفی اسپانیا و سه بار نیز در لیگ قهرمانان اروپا موفق به بالای سر بردن جام قهرمانی شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس