پرستاران و پزشکان پهلوانان این روزها هستند

ملی‌پوش کشتی فرنگی و دارنده مدال برنز پیکارهای جهان بعد از بهبودی از ویروس کرونا بیان کرد: پرستاران و پزشکان پهلوانان این روزها هستند.

به گزارش مشرق، حسین نوری افزود: بعد از مرخص شدن از بیمارستان اکنون شرایط جسمانی من خوب است و فکر می‌کنم از روز دوشنبه یا سه‌شنبه تمرینات کشتی را آغاز کنم.

بیشتر بخوانید:

قهرمان کشتی فرنگی از بیمارستان مرخص شد

وی اظهار داشت: این ویروس دیده نمی‌شود اما بسیار خطرناک است و ورزشکاران از کسانی هستند که این ویروس به شدت آنان را تهدید می‌کند. من هم این ویروس وارد بدنم شده بود و تمرینات سنگینی داشتم و سبب شده بود که داخل ریه من پخش شود و در بیمارستان بستری شوم و با دعای خیر مردم، پیگیری‌های فدراسیون و شخص «علیرضا دبیر» و لطف و زحمت پرستاران و پزشکاران، این ویروس را شکست دادم و سلامتی خودم را بدست آوردم.

وی با اشاره به اینکه به مدت ۹ روز به دلیل شدت بیماری در بخش آی سی یو بستری شده بود، تصریح کرد: در این مدت شرایط به گونه‌ای بود که نفس کشیدن برایم سخت شده بود. خدا را شکر در آخرین عکسی که ۲ روز پیش گرفتم خوشبختانه مشکلی ندارم و می‌توانم از اواسط این هفته تمرینات کشتی را آغاز کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بیان داشت: الان همه جهان درگیر این ویروس هستند و چند روزی را که روی تخت بیمارستان بودم، شرایط بسیار بدی داشتم و امیدوارم که هیچ انسانی به این ویروس و بیماری مبتلا نشود و اصلا مسیرشان به بیمارستان نیافتد. این ویروس متاسفانه ورزشکار و غیرورزشکار ندارد و احتمال ابتلای همه به این ویروس زیاد است.  برهمین اساس از همه مردم کشورم می‌خواهم که با زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی، کمک کنند که این ویروس بیشتر از این شیوع پیدا نکند.

این فرنگی‌کار کرجی تیم ملی همچنین در خصوص برنامه‌های خود نیز گفت: برنامه همان قبلی است و خود را آماده حضور برای کسب سهمیه المپیک می‌کنم و البته منتظریم که تقویم برنامه‌های اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی اعلام شود تا برنامه‌ریزی لازم را انجام دهم.

وی در خصوص حضورش در لیگ نیز گفت: با توجه به شرایط موجود در لیگ کشتی نمی‌گیرم چرا که شرایط کرونا را درک کردم و بسیار خطرناک است. لیگ هم فقط جنبه مالی برای کشتی‌گیران دارد و البته مبلغ قراردادها هم آنچنان زیاد نیست که برای آن بخواهیم سلامتی خود را به خطر بیندازیم.  

دارنده مدال برنز پیکارهای جهانی گفت: کشتی‌گیران در این شرایط می‌توانند در سالن‌های ورزشی با تعداد افراد کم و تنها با ۲ یا ۳ نفر و حریف تمرینی، تمرین کنند و فکر نکنم مشکل خاصی برایشان به وجود آید و البته رعایت موارد بهداشتی همه جا لازم است.

وی در خصوص واکنش دوست صمیمی‌اش یعنی «محمدعلی گرایی» دارنده مدال برنز جهان که بعد از ابتلای او دست از تمرین کشیده، گفت: البته او نیز قرار است به همراه برادرش (محمدرضا گرایی) در سالنی که در اختیار می‌گیرند تمرینات خود را آغاز کنند.

نوری بیان داشت: از همه مردم عزیزم کشور که در زمان بیماری جویای احوالم بودند و برایم دعا کردند تشکر و قدردانی می‌کنم و دست همه آنان را می‌بوسم و البته زحمات پزشکان و پرستاران کشورمان این روزها زیاد است و به نوعی آنان پهلوانان این روزها هستند و با رعایت موارد بهداشتی و زدن ماسک می‌توانیم بهترین کمک حال آنان باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    به نظرمن پزشکان وپرستاران قهرمانان همه روزها هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس