کد خبر 1096158
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
غلامپور: حسینی وحشتناک خوب بازی کرد / حسینی؟ نگران بودم خودم آسیب ببینم

مربی تیم استقلال از عملکرد حسینی در بازی شب گذشته رضایت کامل دارد.

به گزارش مشرق، بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال پس از کسب پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. بچه‌ها بسیار باهوش عمل کردند و توانستیم بسیار حرفه‌ای در زمین ظاهر شویم و خدا را شکر سه امتیاز حساس را کسب کردیم.

وی درباره اینکه استقلال پس از هفته‌ها توانست پیروزی را کسب کند، تصریح کرد: به هر حال تیم ما مشکلات فراوانی در این چند هفته داشت. چند بازیکن کرونایی داشتیم. چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و همین باعث شده بود دست کادر فنی برای انتخاب نفرات اصلی بسته باشد.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان استقلال ۱۰ پاس سالم نمی‌دهند

مربی استقلال در خصوص عملکرد خوب حسینی در دو هفته  اخیر افزود: حسینی در بازی شب گذشته وحشتناک خوب بازی کرد. او توانست دو توپ بسیار حیاتی را در این بازی بگیرد و به اصطلاح فوتبالی‌ها بازی را در بیاورد.

وی درباره اینکه خوشحالی معروفش را این بار با حسینی انجام داد، اذعان داشت: خلاصه باید با یک نفر شادی‌ام را تقسیم کنم که این بار قرعه به نام حسینی افتاد.

غلامپور درباره اینکه آیا نگران نبود که با این شادی گلش حسینی مصدوم شود، بیان داشت: خدا را شکر حسینی بسیار قوی است و با این اتفاق‌ها مصدوم نمی‌شود. من بیشتر نگران بودم که شاید خودم آسیب ببینم.

مربی استقلال درباره اینکه آیا این تیم سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد یا خیر،‌ گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که یک جایگاه خوب برای هواداران به دست بیاوریم. با بازگشت سیاوش یزدانی، عارف غلامی و فرشید باقری تیم‌مان کامل خواهد شد و دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس