کد خبر 1096105
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
بارسلونا قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت/ خشم هواداران بارسا از طعنه‌ رئالی‌ها

رقیب دیرینه کهکشانی‌ها قهرمانی تیم پایتخت اسپانیا را با انتشار پیامی تبریک گفت که البته با واکنش چندان مثبتی از سوی هواداران تیم کاتالان مواجه نشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی 2 بر یک مقابل ویارئال سی‌وچهارمین قهرمانی‌اش در لالیگا را کسب کرد آن هم درست در شبی که رقیب دیرینه‌اش بارسلونا در خانه مقابل اوساسونا باخت. در این بین باخت خانگی، تلخی ناکامی را برای هواداران بارسلونا دوچندان کرد، بارسلونایی که حتی در اوایل از سرگیری مسابقات پس از وقفه سه ماه به خاطر شیوع کرونا صدرنشین بود و بخت اول قهرمانی محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید:

سرمربی بارسلونا رفتنی شد؟

در این اوضاع و احوال باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت که قهرمانی رقیب دیرینه‌اش را با انتشار یک پست در توئیتر تبریک بگوید که البته این اقدام باشگاه بازخوردهای خوبی از سوی گروه زیادی از هواداران تیم کاتالان نداشت. پیام تبریک بارسایی‌ها به رئال مادرید در حالی که رجزخوانی هواداران دو باشگاه به اوج خود رسیده بود خشم هواداران بارسا از مدیران این باشگاه را دو چندان کرد و بهانه‌ای شد تا آنها بار دیگر مدیریت باشگاه را به خاطر بی‌کفایتی و تصمیماتش در فصل جاری زیر سؤال ببرند. در این بین برخی هوادران رئال مادرید هم با انتشار پیام‌هایی طعنه‌آمیز نمک روی زخم بارسایی‌ها ریخته‌اند.

یکی از هواداران رئال مادرید در واکنش به پیام تبریک باشگاه بارسلونا نوشته است: «از شما متشکریم. اگر به حرف هواداران‌تان برای اخراج والورده (سرمربی پیشین بارسلونا که در اواسط فصل اخراج شد و جای خود را به کیکه ستین داد) گوش نمی‌کردید، این قهرمانی ممکن نبود. باز هم ممنون».

هواداری دیگر به مدیران باشگاه اینگونه توصیه کرده است: «برای پیشکسوتان‌ تیم‌تان احترام قائل باشید». یکی دیگر ازکابران فضای مجازی هم بارتومئو را مسبب اصلی ناکامی‌های بارسلونا دانسته و نوشته است: «تبریک به بارتومئو بابت نابود کردن بارسلونا».

با اوضاع و احوالی که بارسلونا دچارش شده و آشفتگی‌ای که در رختکن این تیم به وجود آمده، بعید نیست که این تیم در لیگ قهرمانان اروپا جایی که باید بازی برگشت با ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی را انجام دهد نیز متحمل شکستی دیگر شود و در پایان فصل شاهد یک تغییر و تحول دیگر در کادر فنی تیم باشیم به خصوص که انتخابات ریاست باشگاه نیز در پیش است و به نظر نمی‌رسد که نامزدهای ریاست باشگاه اعتقادی به سرمربی فعلی تیم داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس