کد خبر 1096029
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
نکونام: شرایط فولاد خوب نیست؛ پاتوسی حرفه‌ای کار نکرد

سرمربی فولاد خوزستان گفت: شرایط تیمی ما خوب نیست و از ابتدا تا به حال حدود ۲۶ یا ۲۷ نفر از باشگاه ما به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: دیدار با پرسپولیس بازی سختی هست. پرسپولیس چندین هفته است که در صدر قرار دارد و به قهرمانی نزدیک است. شرایط ما خوب نیست و کار سختی داریم. بازیکنان یکی یکی کرونایشان مثبت شدند و نتوانستیم خوب تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید:

تست کرونای سه بازیکن فولاد منفی شد

وی در ادامه افزود: چهارشنبه با حداقل نفرات بزرگسال به تهران آمدیم. با پنج یا ۶ بازیکن جوان و امید به ۱۸ نفر رسیدیم. چند بازیکن تستشان منفی شده اما چند روز است تمرین نکرده‌اند و بدن‌هایشان ضعیف شده و این ویروس برایشان مشکلی به وجود آورده است. الان ۱۹ یا ۲۰ نفر هستیم که از این تعداد پنج یا ۶ نفر تازه از این مریضی رها شده‌اند و تمرینی نداشته‌اند و به طور قطع از آنان استفاده نخواهیم کرد.

سرمربی فولاد همچنین خاطرنشان کرد: بازیکنانی که تمرین نکردند مشکلی ندارند. مشکل من نفراتی هستند که قرنطینه بودند و شرایطی بازی را ندارند. این نفرات با تیم تمرین نکردند و حتی انفرادی هم تمرین نداشتند. شرایط تیمی ما اصلا خوب نیست. کسانی که تمرین کردند اوضاعشان خوب است. علی‌رغم شرایط خوبی که در جدول داشتیم اما اکنون از شرایط دور شده‌ایم و ویروس کرونا بیشترین ضربه را به ما زد. تا امروز حدود ۲۶ یا ۲۷ نفر در تیم ما به این ویروس مبتلا شدند چون اهواز شرایط قرمز دارد. ۲ بازی را از دست دادیم و تیم از شرایط بازی دور شده است. با پرسپولیسی بازی داریم که صدر جدول است. بازیکنانی در تیم من هستند که برای نخستین مرتبه به اردو و به ورزشگاه آزادی آمده‌اند. یک سری از بازیکنان در تیم جوانان بودند و تمرین نداشتند و در شرایط نابرابر به مصف پرسپولیس می‌رویم.

وی درباره زمان دیدارهای معوقه فولاد بیان داشت: صحبتی با ما نشده است. اگر کسی مبتلا نباشد مشکلی نداریم و بازی می‌کنیم. با این حال این همه بازیکن از تیم ما کرونا گرفته‌اند و شرایط عادلانه نیست.

نکونام در پاسخ به این سووال که فصل بعد در فولاد می‌ماند یا خیر گفت: اگر باشگاه فولاد من را بخواهد باعث افتخارم خواهد بود. امیدوارم فصل بعد شرایط بهتری را با توجه به خواسته مدیران ایجاد کنم. با توجه به شرایط کنونی، وضعیت ما در اهواز با توجه به قرمز بودن سخت‌تر است. شرایط بهتر شود و به حالت نرمال برگردد مهمترین مساله برای بازیکنان و خود من خواهد بود تا تصمیم بگیریم.

سرمربی فولاد در پایان درباره شرایط «آیاندا پاتوسی» اظهار داشت: متاسفانه پاتوسی را خیلی وقت در اختیار نداشتیم. او نمی‌توانست از کشورش خارج شود. الان هم که برگشته شرایط ایده‌آلی ندارد. بسیار ناراحت هستم چون اصلا حرفه‌ای کار نکرده است. او نتوانسته خودش را روی فرم نگه دارد.نمی‌توانم از او استفاده کنم اما امیدوارم خیلی زود برگردد. فردا قطعا نیست اما در آینده شاید از او استفاده کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 0
    با سلام و احترام ، چرای آقای جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان اینقدر بهانه گیری می کند ؟ و مهم تر از این موضوع چرا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با این آقا مماشات کرده و بازی هایش را عقب انداخته و یا حذف می کنند . اگر ایشان برادرزاده حاج آقا نکونام رئیس اسبق کمیسیون مده ۹۰ محلس شورای اسلامی و دترای ژن خوب نبود ، بازهم برخوردشون تا این حد ملایم بود؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس