کد خبر 1095981
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
سها

رئیس پلیس آگاهی گلستان با بیان این که ۳۰ درصد منطقه هم پایش نشده است، گفت: هیچ علامتی برای ربوده شدن «سها» وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مجتبی مروتی در خصوص آخرین وضعیت پرونده کوهنورد گمشده در جهان نمای کردکوی، اظهارکرد: تمام یگان های امدادی، پلیسی، انتظامی و هلال احمر در منطقه حاضر بوده و تمام اقدامات لازم انجام شده است.

وی با بیان این که هیچ آثار و نشانه ای از دختر کوهنورد گمشده در جهان نما به دست نیامده است، افزود: فرضیه ما سقوط و حادثه بوده و هرگونه فرضیه دیگری رد شده است.

بیشتر بخوانید:

جست‌وجوی بدون نتیجه برای یافتن سها رضانژاد در ‌«‌جهان‌نما»

مروتی با اشاره به شرایط بد آب و هوایی منطقه، ادامه داد: ۳۰ درصد محل هم جستجو نشده و اصلاً قابلیت جستجو وجود ندارد و محیط جغرافیایی آن پیچیده است.

وی گفت: شرایط منطقه غیرقابل رصد ۱۰۰ درصدی است و امکان ندارد که همه جا پایش شود.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: محل حادثه، نقطه بسیار خطرناک بوده و چندین بار هم این اتفاق تکرار شده است.

مروتی با توضیح این که هیچ علائمی برای ربوده شدن، قتل و غیره وجود ندارد، بیان کرد: روابط اجتماعی این دختر بررسی شده و ایشان کارمند شرکت مبل سازی و آدم مثبت و اهل تفریح و فضای مجازی بوده و از این روابط هم سرنخی به دست نیامده است.

وی عنوان کرد: چند تن از اعضای کمپ به انتظامی فراخوانده شده و بقیه هم طی روزهای آتی حضور یافته و توضیحات خود را ارائه می دهند.

گفتنی است روز جمعه (۲۰ تیرماه) گمشدگی «سها رضانژاد» دختر ۲۷ ساله در ارتفاعات جهان نمای کردکوی به نیروهای امدادی و انتظامی گزارش شد.

این دختر همراه گروه گردشگری به گلستان سفر کرده بود که از صبح جمعه مفقود شده و همه امکانات از جمله خودروی آفرود، پهپاد و غیره برای یافتن وی بسیج شده اند.

این گروه در ارتفاعات کردکوی کمپ داشته که این بانوی بعد از خروج از چادر دیگر برنگشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    16 2
    افتاده پایین دره سنگی
  • FR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    19 2
    خدایابه خانواده اش رحم کن ، یارب .
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    خدا بیامرز خیلی ضریب هوشی اش پایین بوده . یک زن ۲۷ ساله وسط جنگل سر کوه به تنهایی از گروه جدا می شود و آنقدر از گروه دور می شود که گم می شود ! خانمها اگر از ارتفاعی سقوط کنند ، در لحظه سقوط بدون تردید جیغهای بنفش می کشند . این خانم آنقدر دور شده بوده که در آن سکوت جنگل که صدا می پیچد ، هیچ کس صدای جیغش را نشنیده ! حالا خواه حمله حیوانات وحشی بوده یا سقوط یا گم شدن بالاخره حتما به شدت جیغ کشیده ولی گروه صدایش را نشنیدند
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    قرارملاقات بایکنفرداشته یاازداخل گروه یا خارج از گروه !!موبایل رو نبرده چون اون شخص قصد چک‌کردن موبایل یا سوالات عاطفی داشته و در آخر به توافق نرسیدن پرتش کرده!
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    ربوده نشده . در هر جامعه ای یک درصد افراد جامعه کانا هستند . یعنی ضریب هوشی خیلی پایین . اینها در بزرگسالی هم سطح عقل و خردشان از یک بچه کوچک فراتر نمی رود . این خانم هم فکر کنم جزو همان یک درصد بوده
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    خب تو که می خواستی از گروه ، خیلی دور شوی ، چرا موبایلت را با خودت نبردی ؟! امکان ندارد در نزدیکی و اطراف چادرها برای او حادثه ای رخ داده باشد چون جیغ می کشید و همه از چادرها می ریختند بیرون . این خانم به تنهایی و بدون تلفن همراهش زده به دل جنگل و آنقدر دور شده تا مفقود شده !!
  • ماهی US ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    میگن ۵۰ متر با دره فاصله داشتن٬ ۵۰ متر همون پنجاه قدم میشه دیگه٬ فاصله ای نبوده. احتمال خرس و پلنگم هست. ببخشیدا ولی کجا میرید با غریبه ها کمپ
  • ناشناس IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 0
    برای تاثیر گذاری از رسانه قویتر یا همان صدا و سیما میتوان برای پیدا کردن ایشان استفاده کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس