کد خبر 1095886
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کتاب ترامپ

«چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را ساخت» اطلاعات رسواکننده‌ای درباره ترامپ، خانواده‌اش و چگونگی تبدیل شدن او به فردی است که امروز سلامت، امنیت اقتصادی و اجتماعی دنیا را تهدید می‌کند.

به گزارش مشرق، انتشارات «سایمون و شوستر» ناشر کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» نوشته «مری ترامپ» برادرازده «دونالد ترامپ» اعلام کرد که سفارش خرید ۹۵۰ هزار نسخه از این کتاب طی روز نخست پیش فروش ثبت شده است.این آمار چشمگیر که شامل پیش فروش، نسخه الکترونیکی و کتاب صوتی نیز میشود رکورد جدید برای انتشارات سایمون و شوستر محسوب می شود.

این انتشارات اخیرا کتاب جنجالی نوشته «جان بولتون»، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا را با عنوان «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» نیز منتشر کرد که در هفته نخست انتشار بیش از ۷۸۰ هزار نسخه فروخت.کتاب جدید «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» به جمع کتاب های نوشته شده درباره ترامپ پیوست که در جمع آثار پرفروش قرار میگیرند و نشان از علاقه افکار عمومی به پی بردن به اطلاعات سری درون دولت و خانواده ترامپ است.

این کتاب که زیر عنوان اصلی آن نوشته «چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را ساخت» شامل اطلاعات رسواکننده‌ای درباره خانواده ترامپ، شخصیت دونالد ترامپ و چگونگی تبدیل شدن او به فردی است که امروز سلامت، امنیت اقتصادی و اجتماعی دنیا را تهدید می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس