کد خبر 1095875
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
ناظمی: هیچ بند فسخی در قرارداد پاشازاده با سپیدرود وجود ندارد/ ۵۰ میلیون به او پرداخت کرده ایم

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: ۵۰ میلیون به عنوان پیش پرداخت به پاشازاده داده ایم و به او گفتیم هر زمانی که بخواهد بقیه پولش هم آماده است.

به گزارش مشرق،  افشین ناظمی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت درباره جدایی مهدی پاشازاده از این تیم و پیوستنش به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: حدود ۱۸ روز پیش با پاشازاده قرارداد بستیم و او تمرینات را شروع کرد. پاشازاده حدود ۲ هفته در سپیدرود بود، اما پس از بازی با گل ریحان تصمیم گرفت جدا شود و با وجود این که با ما قرارداد داشت، فردای آن روز به شاهین شهرداری بوشهر پیوست. قرارداد پاشازاده با باشگاه سپیدرود محکم و حرفه‌ای است و هیچ بند فسخی در آن وجود ندارد. مبلغ قرارداد ۱۵۰ میلیون است که ۵۰ میلیون آن را پرداخت کرده ایم و تاریخی برای پرداخت ۱۰۰ میلیون دیگر معین نشده بود، اما به پاشازاده گفتم هر زمانی بخواهد پولش آماده است.  

بیشتر بخوانید:

حق‌شناس سرمربی سپیدرود رشت شد

ناظمی با انتقاد از اقدام مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: مدیران باشگاه شاهین کار غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای کردند که با سرمربی تحت قرارداد ما وارد مذاکره شدند. صبح روزی که سپیدرود بازی داشت در خبرها آمده بود که پاشازاده به شاهین شهرداری می‌رود و این مساله تمرکز تیم ما را به هم زد. در همان بازی با گل ریحان مشکلات زیادی با داوری داشتیم که بحث آن جدا است. از پاشازاده و باشگاه شاهین شهرداری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده ایم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در واکنش به این که گفته می‌شود در قرارداد پاشازاده از عنوان پیش قرارداد استفاده شده گفت: چنین چیزی صحت ندارد. در قرارداد از عنوان پیش پرداخت استفاده شد که همان ۵۰ میلیون بود و برای پرداخت بقیه مبلغ قرارداد تاریخی تعیین نشد. با چند کارشناس حقوقی صحبت کردم و به جرات می‌گویم که این قرارداد هیچ راه فراری ندارد.  

او در ادامه گفت: سپیدرود یکی از تیم‌های پُر طرفدار کشور است که نیم قرن سابقه دارد و هواداران انتظار داشتند تیم خیلی زود به لیگ برتر برگردد. به همین دلیل  ابتدا دست نشان را آوردیم که مربی با تجربه‌ای است، اما متاسفانه به نتایج دلخواهمان نرسیدیم. پس از او با پاشازاده صحبت کردیم و با او یک برنامه ریزی چند ساله طراحی کرردیم و قصد داشتیم  فصل آینده تیم قدرتمندی ببندیم، اما باشگاه شاهین شهرداری بی اخلاقی کرد.

ناظمی با تاکید بر این که از این پس توجه ویژه تری به مربیان بومی خواهد داشت گفت: تا زمانی که مدیرعامل سپیدرود هستم به مربیان جوان و بومی بها می‌دهم تا علاوه بر کسب نتیجه، سازندگی هم داشته باشیم. از فدراسیون فوتبال می‌خواهم به شکایت ما به خوبی رسیدگی کنند. متاسفانه از برخی افراد داخل فدراسیون شنیدم که طبق بخشنامه AFC  مربی می‌تواند با یک نامه یا پیامک قطع همکاری کند. تیم‌هایی مانند سپیدرود مشکلات مالی زیادی دارند و به سختی پول به دست می‌آورند. این تیم‌ها باید حمایت شوند. در بازی با گل ریحان، یک پنالتی برای حریف گرفتند که اگر کارشناسان داوری آن صحنه را پنالتی تشخیص دادند من از فوتبال خداحافظی می‌کنم.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس