اشتباهات داوری بازی با ماشین سازی عمدی بود/ بازی باید تکرار شود

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه داوران بازی این تیم مقابل ماشین سازی باید از دنیای داوری خداحافظی کنند، گفت: اتفاقات رقم خورده عمدی بود و اگر مافیا پشت پرده ماجرا باشد، باید تاسف خورد.

به گزارش مشرق، احمد جمشیدی ، درباره حواشی داوری بازی تیم فوتبال ذوب آهن با ماشین سازی و مردود اعلام شدن دو گل ذوبی ها گفت: در تمام طول عمرم چنین داوری‌ای ندیده بودم. حق ما باخت نبود. در مسابقه دیشب به داور باختیم. این اتفاقات عمدی بود. باید نهادهای نظارتی ورود کنند تا اثبات شود چه اتفاقی در فوتبال ایران و نه تنها در اصفهان می افتد. 

بازی باید تکرار شود
وی افزود: داور به صورت علنی سر تیم ذوب آهن را برید. کار را رها نمی کنیم و به شدت پیگیر خواهیم بود. اگر چیزهایی که گفتم، ثابت شود فدراسیون فوتبال باید این مسابقه را تکرار کند. نمی گوییم ما برنده شویم ولی مسابقه باید تکرار شود. باید دنبال سرنخ ها بروند و حقانیت را ثابت کنند.

داوران با اسکورت از ورزشگاه خارج شدند
سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه هر دو گل ذوبی ها سالم بود و داور آنرا رد کرد، گفت: ببینید داور چطور عمل کرد که قاسم حدادی فر که در اخلاق نمونه است، با کارت قرمز اخراج شد. اگر شب گذشته جلوی هوادارانمان را پشت میله های ورزشگاه نگرفته بودیم، اتفاقات بدی رخ می داد. باور کنید داوران را با اسکورت و با امنیت از ورزشگاه خارج کردیم. مردم خودشان همه چیز را می بینند. به صورت علنی به ما ظلم شد. ما تهاجمی بازی کردیم و گل زدیم. 

بیشتر بخوانید:

اتفاقی عجیب در لیگ برتر فوتبال

برتری ماشین سازی مقابل ذوب آهن در دیداری پربرخورد

ماندنم به مدیران باشگاه بستگی دارد

داوران بازی باید از دنیای داوری خداحافظی کنند
جمشیدی درباره اینکه فدراسیون فوتبال شب گذشته با انتشار اطلاعیه ای خبر از پیگیری این داوری داد، تصریح کرد: از آقای نبی دبیر کل فدراسیون تشکر می کنم ولی ما با محرومیت چند جلسه ای داور راضی نمی شویم. داور مسابقه به همراه تمام همکارانش در بازی شب گذشته باید لباس داوری را ببوسند و از دنیای داوری خداحافظی کنند. تمام داوران مشکل داشتند.

داور آمده بود که کار را در بیاورد
وی ادامه داد: باید به این مسئله بررسی شود. داور آمده بود که فقط کار را در بیاورد. یعنی چه که دو گل سالم ما را نمی گیرند؟ مطمئن هستیم که یک جای کار مشکل هست. از کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال تقاضای داریم بازی را مورد بازبینی قرار بدهند. اگر به حقمان نرسیم، به مراجع بالاتر شکایت می کنیم. یکبار برای همیشه باید مشخص شود داور چطور قضاوت کرده است. 

اگر مافیا پشت پرده باشد که باید تاسف خورد
سخنگوی باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: این مسابقه برای ما ۶ امتیازی بود. اگر پشت پرده اشتباهات داوری مافیا باشد که جای تاسف دارد. اگر هم کمیته داوران برای این مسابقه حساس که ۶ امتیازی بود، داور ضعیف انتخاب کرد که بازهم باید تاسف خورد. باید به فوتبال ایران تسلیت بگوییم. 

بازیکنان در رختکن گریه می‌کردند
جمشیدی تاکید کرد: ما در بازی با پیکان شکست خوردیم و چیزی نگفتیم چون عملکردمان خوب نبود ولی مقابل ماشین سازی خیلی خوب و تهاجمی بودیم. بازیکنانمان با غیرت بازی کردند. آنها بعد از بازی در رختکن گریه می کردند؛ چه کسی می خواهد پاسخگوی گریه آنها باشد؟! مردم اصفهان هم پیام هایی برای مسئولان باشگاه فرستادند که باید از حقانیت تیم دفاع کنید. 

کوتاه نمی‌آییم؛ هرکجا بتوانیم شکایت می‌کنیم
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیگیری شکایت از داوری به فیفا و اینکه آیا امکان چنین کاری وجود دارد؟ گفت: فدراسیون فوتبال باید حقانیت را ثابت کند. محرومیت پنج جلسه ای داور سودی برای ما ندارد. همانطور که گفتم اگر فدراسیون این کار را نکند، ما هم کوتاه نمی آییم و هرکجا که بتوانیم، شکایت می کنیم. اینطور نمی شود که در زمین خودمان، سر تیم را ببُرند و بروند. 

واکنش به احتمال سقوط ذوب آهن
سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان درباره خطر سقوط این تیم به لیگ دسته اول هم گفت: اگر قرار باشد به همین شکل ببازیم و حقمان را نگیریم چه کار می شود کرد؟ مردم این مسابقه را دیدند و می دانند چه اتفاقی افتاده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس