کد خبر 1095783
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
قطعنامه 598

فرزندان انقلابی‌ام،ای کسانی که لحظه‌ای حاضر نیستید که از غرور مقدستان دست بردارید،شما بدانید که لحظه لحظه عمر من در راه عشق مقدس خدمت به شما می‌گذرد.

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان همزمان با سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸سازمان ملل در توییتر نوشت:

۲۷تیر ماه سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸سازمان ملل و پایان جنگ است.حال و هوای امام در آن روز ها که آمیزه ای از صلابت، عطوفت و مظلومیت است برای نسلی که او را درک نکردند شاید جذاب باشد.

فرزندان انقلابی‌ام،ای کسانی که لحظه‌ای حاضر نیستید که از غرور مقدستان دست بردارید،شما بدانید که لحظه لحظه عمر من در راه عشق مقدس خدمت به شما می‌گذرد.میدانم که به شما سخت می‌گذرد؛ولی مگر به پدر پیر شما سخت نمی‌گذرد؟


میدانم که‌ شهادت شیرینتر از عسل در پیش شماست؛ مگر برای این خادمتان این گونه نیست؟ ولی تحمل کنید که خدا با صابران است. بغض و کینه انقلابی‌تان را در سینه‌ها نگه دارید؛ با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگرید؛ و بدانید که پیروزی از آن شماست.

و تاکید می‌کنم که گمان نکنید که من در جریان کار جنگ و مسئولان آن نیستم. مسئولین مورد اعتماد من می‌باشند. آنها را از این تصمیمی که گرفته‌اند شماتت نکنید، که برای آنان نیز چنین پیشنهادی سخت و ناگوار بوده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • بیسیمچی IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    درود خدا بر امام خمینی . درود خدا بر ارواح طیبه شهدا. ان شاالله ما را هم در کاروان شهدا راهی باشد به برکت صلواتی بر محمد و آل محمد
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    13 0
    ما حتی برای یک لحظه هم در جنگ از عملکرد خود نادم و پشیمان نیستیم. امام خمینی ره لطفا پیام امام بعد از پذیرش قطعنامه را منتشر کنید. شادی ارواح مطهر شهدا صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس