کد خبر 1095629
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
ایران کرونا

معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران گفت: موج دوم شیوع کرونا شدیدتر از موج اول خواهد بود.

به گزارش مشرق، رضا جلیلی خشنود معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران درباره تمدید تعطیلی‌های یک هفته‌ای شهر تهران، گفت: اگر در جلسات بعدی به نتیجه برسیم، ممکن است قرنطینه تا چند هفته دیگر نیز ادامه پیدا کند تا بتوانیم موج دوم را کنترل کنیم زیرا این موج بسیار سنگین و همه گیر است. برای مثال در بیمارستان شهدای تجریش، تقریبا 172 نفر از نیروهای داخلی ما از جمله خودم، درگیر این بیماری هستیم. امیدواریم با کمک و همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی موج دوم را نیز رد کنیم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در حال حاضر با دو مشکل کمبود تخت بیمارستانی و ICU و کادر درمان مواجه هستیم، اکثر افراد کادر درمان و یا خانواده‌شان به این بیماری مبتلا شده اند. البته طبق قول‌های داده شده توسط وزارت بهداشت و سازمان بودجه کشور، امید بر جذب نیرو حتی به صورت موقت داریم.

خشنود گفت : انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها نهایت همکاری خودرا با ما داشته باشند تا بتوانیم موج دوم را پشت سر بگذاریم. این موج بسیار سنگین است و تعداد بیماران بد حال و تعداد مرگ و میر بسیار بیشتر خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود تمام دستگاه ها با انرژی و همدلی بیشتر در کنار ما باشند و به کادر درمان، چه از نظر نیرو و چه از نظر تمهیدات درمانی، کمک بیشتری برسانند زیرا نیروهای درمانی واقعا خسته هستند.

خشنود در رابطه با دورکاری کارمندان گفت: این درخواست از قبل صورت گرفته که دورکاری انجام شود تا افراد پر خطر از محل کار خود دور باشند و ساعات اداری کاهش یابد که خوشبختانه با این درخواست موافقت شده و جزئیات آن تا چند روز آینده اعلام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    4 2
    یا فارس الحجاز یا ابا صالح المهدی ادرکنا افلا تعیننا حتّی نعلم انّ لنا اماما یرانا و یغیثنا. یاصاحب الزمان ما را دریاب. آیا به فریاد ما نمی رسی، تا بدانیم امامی داریم که ما را همیشه مدّنظر دارد و به فریاد ما می رسد؟
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    4 0
    دانی که نوشداروی سهراب کی رسید؟! آندم که او ز کالبدی بیشتر نداشت...
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    7 0
    خدا رحم کنه .
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    4 0
    ن پ موج دوم فکر کردی میای دست و روبوسی میکنه! موج سوم هم شیب ابتلا و فوتش بیشتر از الان بگم باز ماسک نزنید
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    2 1
    از گرانیها که شدیدتر نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس