کد خبر 1095593
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

شمال کشور همواره پذیرای افراد زیادی در طول سال است و همین موضوع باعث می شود که فرصت های اقتصادی در این ناحیه رو به افزایش باشد چرا که توجه دولت را نیز به خود جلب می کند. گیلان این زیباترین مقصد گردشگری را با نگاهی دیگر دنبال کنید و از فرصت‌های بی‌شمار سرمایه‌گذاری آن بهره‌مند شوید.

زیبا کنار که در منطقه انزلی قرار دارد ، موقعیت های بی نظیری را برای خود از نظر اقتصادی ایجاد کرده است. منطقه آزاد انزلی یکی از بنادر تجاری فعال ایران است که روز به روز در حال توسعه است. بنابراین اگر قصد خرید ویلا در زیبا کنار را دارید نباید نگران موقعیت اقتصادی و شرایط کاری خود باشید. علاوه بر این چون منطقه از نظر اقتصادی همواره در حال توسعه است تنوع ویلاهایی که در آن وجود دارد نیز زیاد است. بنابراین در صورتی که مسئولیت خرید ویلا شمال  در زیبا کنار را به یک شرکت خدماتی معتبر و با تجربه بسپارید می توانید متناسب با بودجه خود یک ویلا با شرایط خوب خریداری کنید.

همان طور که می بینید شما برای خرید ویلا در شمال گزینه های زیادی را باید در نظر داشته باشید که ممکن است برای شما بسیار گیج کننده باشد. در صورتی که برای خرید ویلا در شمال منطقه زیبا کنار مد نظر شما باشد ، می توانید از خدمات شرکت انبوه سازان آرش در این زمینه استفاده نمایید.

در شهرک آرش زیباکنار شما می توانید ویلای لوکس، مدرن، دارای امکانات ویژه، دوبلکس و … پیدا کنید و متناسب با بودجه خود یکی را انتخاب و خریداری نمایید. شهرک آرش با در نظرگرفتن گزینه های مختلف مانند متراژ، تعداد اتاق خواب، موقعیت جغرافیایی و نزدیکی ویلا به ساحل، نوع سند و … ویلا هایی با قیمت های متفاوت را به شما پیشنهاد می دهد. آرش برای فروش ویلا در زیبا کنار نیز شرایط ویژه ای برای خریدار ویلا مهیا می کند تا بتواند با پرداخت پیش قسط و ما بقی به صورت اقساط ۱۲ ماهه شرایط خرید آسان ویلا در زیبا کنار را برای شما مهیا کند. برای دریافت مشاوره و شرایط خرید همین الان با ما تماس بگیرید .

ویلا شمال گزینه‌ای است که شرکت انبوه‌سازان آرش به شما پیشنهاد می‌کند. با خرید ویلا در طرح طاها آرش با پیش پرداخت اندک و اقساط بدون بهره، مالک ویلای شهرکی در منطقه ساحلی زیباکنار باشید. شرکت انبوه‌سازان آرش بیش از 15 سال رزومه و تجربه و ده‌ها گواهینامه بین‌المللی و نیز گواهینامه رضایتمندی مشتریان را دارا می‌باشد که به پاس حمایت و اعتماد مشتریان طی سالیان متمادی بدست آورده.

شرکت انبوه‌سازان آرش با پشتوانه یک تیم متخصص مهندسی به عنوان یک مشاور در حوزۀ سرمایه گذاری املاک در خدمت شما خواهد بود تا هر گونه اندیشه سرمایه گذاری متقاضیان را به مسیری برای این منظور هدایت کند.

فرصت‌های خوب سریع از دست می ‌روند. از گیلان زیبا به‌خصوص زیباکنار باشکوه غافل نشوید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس