اخراج مجری سرشناس آمریکایی بخاطر سخنان ضدیهود!/اخراج پس از 30 سال همکاری

«نیک کانن» مجری و هنرپیشه سرشناس سیاهپوست آمریکایی پس از سخنان غیرتوهین آمیز و غیرتعصبی در مورد قوم یهود، از همکاری سی ساله با «CBS» کنار گذاشته شد.

به گزارش مشرق، به نقل از ورایتی، «نیک کانن» بخاطر اظهارات ضدیهود از همکاری با «ویاکام سی بی اس» کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید:

«ViacomCBS» پس از اظهار نظرهای ضدیهود «نیک کانن» در پادکستش، روابط طولانی مدت خود با او را پایان داد.

این مجری در قسمت سی ام برنامه اش با عنوان «Cannon’s Class» با «پروفسور گریف» خواننده رپ مصاحبه کرد که عضو گروه رپ «Public Enemy»(دشمن مردم) بود که پس از اظهارات ضد یهود از آن گروه جدا شد.

در این پادکست، «نیک کانن» گفت سیاه پوستان عبری های واقعی هستند و در مورد تئوری های توطئه ضد یهود مربوط به خانواده «روسچایلد» صحبت کردند.

«این سخن هرگز مایه نفرت پراکنی نیست که، وقتی ما مردم یهودی هستیم شما نمی توانید ضد یهود باشید. وقتی ما همان مردمی هستیم که آن ها می خواهند، نسبت به تولدمان محق هستیم. ما یهودی واقعی هستیم.»

پس از همین اظهارات سخنگوی «ViacomCBS» بیانیه ای را در ورایتی منتشر کرد و گفت که اکنون همکاری و روابط این شرکت با «نیک کانن» خاتمه یافته است.

«ViacomCBS» در بیانیه ای اعلام کرد: «ویاکام سی بی اس هر نوع تعصب را محکوم کرده و قاطعانه همه اشکال ضد یهود را محکوم می کند. ما با نیک کان در مورد قسمتی از پادکست «کلاس کانن» در YouTube صحبت کرده ایم ، که سخنرانی تنفر افزا و تئوری های توطئه ضد یهود را مطرح کرده است. در حالی که ما از آموزش مداوم و گفتگو در زمینه مبارزه با تعصبات حمایت می کنیم و بسیار نگران می شویم که نیک نتوانسته بخاطر تحریک ضد یهودی خود اذعان یا عذرخواهی کند و ما رابطه خود را با او خاتمه می دهیم.»

این در حالی است که دوشنبه کانن در توئیتر و فیس بوک گفت که من در قلبم هیچ گونه نفرت و یا تمایل به کینه توزی ندارم و در مورد محتواهای نفرت پراکنی اغماض نخواهم کرد.
 

پ.ن: «روسچایلد» یکی از متمول ترین خانواده های جهان محسوب می شوند. جد این خانواده یهودی از قرن شانزدهم میلادی به کار بانکداری مشغول شد و به تدریج در مهم ترین شهرهای دنیا بانک تاسیس کردند. این خانواده در حال حاضر نیز در زمینه شراب سازی، بانکداری، انرژی، املاک و دیگر بیزنس های پولساز فعال هستند. اما آنچه که نام این خانواده را بیش از ثروتشان سر زبان ها انداخته این است که از مهم ترین حامیان صهیونیست ها و از حامیان و بنیانگذاران ایجاد حکومت و کشور صهیونیستی محسوب می شوند. در روزهای آتی گزارشی مفصل در مورد این خانواده و حمایت از صهیونیسم منتشر خواهد شد.


نام من جِیکاب روتسچایلد است. خانواده من ۵۰۰ ترلیون دلار دارایی دارد. ما تقریبا صاحب تمام بانک های مرکزی جهان هستیم. ما از زمان ناپلئون تا کنون در دو طرف تمام جنگ ها سرمایه گذاری کرده ایم. ما صاحبه اخبار، رسانه، نفت و دولت شما هستیم. و شاید هیچگاه تا کنون چیزی در مورد من نشنیده باشید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    26 1
    روچیلد قویترین حامی صهیونیسم بین الملل و فرقه ایلومیناتی و فراماسون ها در جهان هست. این خانوهده قیمت جهانی طلا رو تعیین میکنه.حالا ببینید چه قدرتی داره.خیلی ها معتقدند کشتار یهودی ها در جنگ جهانی دوم بدستور نازیها توطئه ای بود که همین خانواده ترتیب داد به پرداخت پول فراوان به هیتلر تا بهانه ای برای تشکیل کشوری برای یهود بوجود آید. این خانواده خود شیطان ست.
  • حسین NL ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    14 3
    تعداد اساتید دانشگاهی که در مورد یهود و هولوکاست و مسائل مربوط تحقیق کردند و اخراج و حتی کشته شدند کم نیست این مجری که جای خود داره.
  • DE ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    3 24
    به هیچ کس نباید توهین کرد چه مسلمان چه یهودی دستور خداونده
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
      17 2
      15:20 خودتی! ما که فهمیدیم منظورت چیه!! این تکنیک دیگه قدیمی شده مثلا وقتی شهید سلیمانی رو ترور میکنن یه عده خفه خون میگیرن، وقتی برای مثال ایران فرمانده سنتکامو به درک واصل کنه میان اینجا با لحن سوسولی میگن :اصلا ما با کشتن مخالفیم، کار بدیه! اینجا موضوع آزادی بیانه که هی پزشو میدین، پس کو؟ چطور اینجا براندازی باید آزاد باشه و به هر مقام و ائمه و غیره باید بشه توهین کرد ولی اونجا نباید راجع به یهودی ها حرف زد؟؟!!
  • avdt IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    18 3
    این که حلقه گمشده داروینه!!.کجایی داروین بیا که پیدا شد.
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
      6 5
      15:31 هرکی که هست عین تو غربگدا نیست، بعدشم از نظر فکری خود تو که متعلق به دوران قبل از حلقهٔ گمشدهٔ داروینی!!! خخخخخ
  • اسی خطر IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    9 3
    نمی دونم چرا یاد آقای حیاتی افتادم ....
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
      0 0
      من که اصلا یادش نیفتادم چون تفاوت از زمین تا آسمان بود
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      0 0
      خودتو به روانشناس نشون بده. پرش فکری داری. هیچ ربطی نداشت.
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    4 0
    آزادی بیان فقط برای ایران معنی پیدا میکنه برای غرب به معنای واقعی کلمه کشک هست !! حالا هی افراد ساده لوح بیخود از غرب دفاع کنن
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    10 0
    آمریکا برده صهیونیستهاست
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    2 0
    مگه تو آمریکا آزادی بیان نداریم ...... معنی آزادی را فهمیدیم .... تو غرب فقط آزادی مشروب خوری کنی تا بترکی . روسپی خانه بری تا ایدز و هزار جوار بیماری بگیری تو آزادی تا میتونی گوشت خوک و آبجو بخوری ...... ولی آزاد نیستی درباره نژاد پرستی و هلوکاست بی خانمانها و بی عدالتی صحبت کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس