کد خبر 1095416
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
گوشت مرغ نمایه

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی صمت گفت: شرکت پشتیبانی امور دام ۱۰ هزار تن مرغ منجمد را از محل ذخایر خود در میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و صنوف منتخب در سطح کشور شروع به عرضه کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از شاتا، محمدرضا کلامی افزود: در اسفندماه سال گذشته کمبود تقاضا و بسته بودن هتل ها و رستورانها به خاطر شیوع کرونا سبب شد که مرغدار مرغ زنده را در حدود ۶ تا ۷ هزار تومان بفروشد و مصرف کننده، آن را ۱۰ هزار تومان بخرد که این وضعیت باعث شد تولید کننده متضرر شود.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت از بازار پر فراز و نشیب مرغ

سخنگوی ستاد تنظیم بازار، ادامه داد: برای حفظ تعادل، دولت مقادیر مازاد عرضه مرغداران را جمع آوری کرد که در این راستا روزی ۲۰۰۰ تن مرغ جمع آوری کردیم و الان بیش از ۹۰ هزار تن ذخایر گوشت مرغ داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرغدار باید مرغ زنده را ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در مرغداری بفروشد گفت: قیمت مرغ مصرف کننده در میادین میوه و تره بار نیز ۱۳ هزار تومان و در سطح خرده فروشی ها ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان شده است.

کلامی اضافه کرد: بالاترین قیمت مرغ در سیستان و بلوچستان است که قیمت آن به واسطه اینکه این استان تولید زیادی ندارد و فواصل بین شهری در آن زیاد است، حدود ۱۷ هزار و ۷۰۰تومان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    1 0
    این اخبار را نزنید در منطقه خجالت اوره رر
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    3 0
    هر از چند گاهی که ذخایر استراتژیک مرغ حجمش بالا میرود یک گرانی درست میکنند و مرغها را غالب تا سانس بعدی ! این آب و خاک با خون جوانان عزیزی تا این مرحله رسیده ولی مدیریت فشل با تمام توان بدنبال براندازیست ولی مردم به آنها اجازه نمیدهند به امید رسوائی همه خائنین به این مرز و بوم شهید پرور
  • بهشت دیده IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    کدام مرغ 13/500چرا همش دروغ و حقه بازی و کلاه گذاری مرغ بالای 20هزارتومان اینم با پارتی بازی و رشوه باید بالای بست هزار تومان خرید این سرپرست هنوز در سال های دهه 70مانده مغزش رشد نکرده یا تو کما بوده این سالها،،،، تازه مرغ یخ زده 15هزار تومان 500

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس