کد خبر 1095267
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
اعتراف تلخ مربی سابق منچستر

مربی سابق دروازه‌بان‌های منچستریونایتد دلیل رفتنش از این تیم را اختلافات شخصی و عدم وفاداری «داوید دخه‌آ» به او بیان کرد.

به گزارش مشرق، امیلیو آلوارز مربی سابق دروازه‌بان‌های منچستریونایتد دلیل رفتن از این تیم را استعفا اعلام کرد و گفت: از منچستر اخراج نشدم بلکه خودم از شغلم در این باشگاه استعفا کردم. دلیل رفتن من از باشگاه، اختلافات شخصی و عدم وفاداری «داوید دخیا» بود.

بیشتر بخوانید:

دخیا رکورد پیتر اشمایکل را شکست

وی ادامه داد: دخیا سال گذشته قرارداد چهارساله جدیدی با یونایتد امضا کرد و باشگاه نیز از من خواست که قراردادم را تمدید کنم اما من قصدم این نبود و به باشگاه اعلام کردم که می‌خواهم جلسه‌ای با آن‌ها داشته باشم. من از باشگاه ناراحت نبودم بلکه ناراحتی من از دخه‌آ بود.

مربی ۴۸ ساله اسپانیایی تصریح کرد: در اتلتیکومادرید مربی و مشاور داوید بودم و همیشه از او حمایت می‌کردم. من او را برای رفتن به اولدترافورد قانع کردم و در آن‌جا هم دست راست او بودم. زمان مربیگری «خورخه مندس» به یونایتد آمدم و با آمدن «خوزه مورینیو» نیز از او درخواست ادامه کار داشتم.

وی افزود: دخیا آن زمان می‌خواست از یونایتد برود ولی بعد از سه سال تلاش برای تمدید قراردادش و تبدیل کردن او به پردرآمدترین بازیکن دنیا، یکدفعه متوجه شدم که او بدون اطلاع من قراردادش را تمدید کرده است. من این رفتار را درست نمی‌دانم و معتقدم او من را فریب داده است. به همین دلیل دیگر حاضر به همکاری با او نیستم. من در حرفه‌ام به این رسیدم که اگر اطمینان و اعتماد در کار وجود نداشته باشد، نمی‌توان به آن رابطه کاری ادامه داد. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس