کد خبر 1095256
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال: مجیدی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال قرارداد دارد و با قدرت کار خود را انجام می‌دهد و مورد حمایت اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه استقلال قرار دارد.

به گزارش مشرق، «مهدی عبدیان» اظهار داشت: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است و از او حمایت می‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شایعاتی درباره کادرفنی باشگاه استقلال مطرح شده که به دور از واقعیت است و حقیقت ندارد. دوست ندارم به شایعات جوابی دهم اما در روزهایی که استقلال درگیر مسابقات لیگ برتر است این حرف و حدیث‌ها برای برهم زدن آرامش استقلال مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توصیه‌های یک پیشکسوت به فرهاد مجیدی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد افزایش این شایعات پس از حضور منصوریان در باشگاه، خاطرنشان کرد: اینکه پیشکسوتان استقلال در خانه خود یعنی باشگاه استقلال حاضر می‌شوند اتفاق بدی است؟ آیا پیشکسوتی حاضر می‌شود طلب خود را ببخشد یعنی می‌خواهد سرمربی استقلال شود؟

مهدیان تصریح کرد: استقلال به تمامی پیشکسوتان عزیز باشگاه تعلق دارد که برای این تیم زحمت کشیده‌اند و درب باشگاه همیشه به روی این عزیزان باز است.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی با  باشگاه استقلال قرارداد دارد و با قدرت کار خود را انجام می‌دهد و مورد حمایت اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه استقلال است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: به لطف خداوند و با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان استقلال در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی کسب و جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست می آوریم ضمن اینکه در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    1 1
    همین حرفها است که خیلی خطرناکه تا حال به هر کی تو فوتبال ایران گفتند ازش حمایت می کنیم دوهفته بعد طرفو کله پا کردندچجوری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس