کد خبر 1095181
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

به گزارش مشرق، پس از رفتن علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به بلژیک جهت انجام تست های باشگاه آنتورپ برای حضور در این تیم، وحید امیری هافبک سرخپوشان با انتشار پیامی احساسی برای بیرانوند در صفحه اینستاگرامش نوشت: درست است که دوستی ما به سالهای دورتر برمی‌گردد، اما از آن سالی که با هم به پرسپولیس آمدیم و عهد کردیم جواب محبت‌های هواداران را با قهرمانی بدهیم، دوستی بین ما پُر رنگ‌تر شد و چه خوب که شرمنده هواداران نشدیم.


حالا دیگر داستانِ زندگی تو را همه می‌دانند و می‌دانند که با چه سختی و مشقت به اینجا رسیدی و تبدیل شدی به مطمئن‌ترین دروازه‌بان آسیا و آوازه‌ات بعد از مهار پنالتی کریس رونالدو در تمامِ جهان پیچید، درسی که شاید خدا می‌خواست به جوان‌ترهایی بدهد که به بهانه‌ی نداشتنِ پول و پارتی و لابی‌گری دست از تلاش برداشته‌اند.


دلِ من و تمام هواداران برای تو تنگ خواهد شد مخصوصا برای پرتاب‌های بی‌نظیرت که در دنیا فقط مختصِ خودِ توست.


مطمئن هستم در تیمِ جدیدت موفق خواهی شد و یک روز با کوله‌باری از تجربه دوباره باز می‌گردی و دلِ هواداران را مثل تمام این سال‌ها شاد می‌کنی.


تو لایق بهترین‌هایی.
خدا پشت و پناهت
(خدا دیارِ سرِت بِرار)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    7 0
    اسطوره دوست داشتنی
  • ديلمستان IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    6 0
    انشالله برميگرده با كوله باري از علم فوتبال خدا را شكر خوشحال كننده است
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
      1 4
      بله واقعا شما لنگی ها ی ندید بدید خوشحال بشید هر کی ندونه فکر میکنه بارسا یا...رفته قبل ایشون بالغ بر30بازیکن از ایران تو لیگ بلژیک بازی کردند که درنهایت یا به ایران دیپورت شدند یا تو قطربازی می کنند مثل رضاییان،پورعلی گنجی،ابراهیمی و...
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    جمع کنید بابا این فوتبال زپرتی رو میلیاردها تومان از بیت المال به این فوتبالیست ها میده که چی بشه تو مملکت ادمایی هستن که به نون شب محتاجن اونوقت این فوتبالیستا پول میلیاردی میگیرن و عشوه هم میان... فوتبالیست نا حسابی کاش معنی شکم گرسنه رو میفهمدی تا این قرتی بازیا یادت میرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس