کد خبر 1095077
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
اسراییل کرونا نمایه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تداوم شیوع کرونا تا سال آینده میلادی هشدار داد.

به گزارش مشرق، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه  از احتمال تداوم شیوع کرونا در فلسطین اشغالی تا سال ۲۰۲۱ خبر داد و خواستار انجام تمهیداتی بیشتر در این زمینه شد.

بیشتر بخوانید:

عریقات: اسرائیل اسیر فلسطینی کرونایی را آزاد نکند، مقصر حتمی است

به نوشته وبگاه شبکه خبری «بلومبرگ» «بنی گانتس» وزیر جنگ اسرائیل گفت که ویروس کرونا به طور محتمل تا خاتمه سال آینده میلاد باقی خواهند ماند و لازم است تا آن زمان بیماران در هتل قرنطینه شوند.

گانتس که با هتل‌داران فلسطین اشغالی نشستی مجازی داشت، گفت :«فرض باید این باشد که این عملیات تا پایان سال ۲۰۲۱ ادامه یابد، یعنی کل سال آینده نیز بحرانی خواهد بود.»

وی به هتلداران توصیه کرد که باید احتمال قرنطینه کردن افرادی که قادر به ماندن در منازل نیستند را در هتل‌ها در نظر گیرند.

ببینید:

عکس/ تابستان داغ در خیابان‌های تل آویو

بر اساس آخرین آمارها در فلسطین اشغالی بیش از ۴۱ هزار مورد ابتلای قطعی به کرونا و ۳۷۰ مورد مرگ گزارش شده است. «یووال اشتاینیتس» وزیر انرژی و از متحدان سیاسی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر روز دوشنبه خواستار اعمال سریع محدودیت‌های ۱۰ تا ۱۵ روزه برای متوقف کردن شیوع مجدد ویروس  کرونا شد.

همزمان با افزایش تصاعدی شمار مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی و رسیدن آن به رکوردهای روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر، نظام درمانی رژیم صهیونیستی نیز با کمبود تجهیزات تشخیصی ابتلا به این بیماری مواجه شده است.

وزارت بهداشت رژیم  اسرائیل می‌گوید با کمبود تجهیزات لازم جهت انجام آزمایش ابتلا به ویروس کرونا مواجه است و برای رفع آن، فرایند خرید بدون مناقصه کیت‌های تشخیصی به ارزش ۱۷ میلیون دلار از سه شرکت تأمین‌کننده را کلید زده است. هفت نوع کیت تشخیص ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی با کمبود شدید روبه‌رو بوده و لازم است که فوراََ تهیه شود . 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس