سپاهان پارس جنوبی

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای نسبت به عملکرد داور بازی این تیم مقابل پارس جنوبی اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، در متن بیانیه باشگاه سپاهان با عنوان «اشتباهات داوری تا کی و کجا و به چه قیمتی؟» آمده است:

«جدا از مباحث فنی که جای مطرح کردنش اینجا نیست و کارشناسانی که غرض ورزی خاصی با سپاهان نداشته اند به آن پرداخته‌اند و از آماری که تیم فوتبال سپاهان در مقابل رقبایش ثبت کرده، تحسین می کنند، بد نیست کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم نگاهی به عمل داورانش و سرنوشتی که آنها برای تیم ها رقم می زنند،  داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ برتر

ایراد سپاهان از نظر شهباززاده

در این سه صحنه ای که کارشناس داوری مختلف رای به اعلام پنالتی دارند، داور مسابقه آقای اکبریان معلوم نیست به چه دلیل اینقدر راحت از حق تیمی که شایسته کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز بود، عبور می کند؟! از پنالتی اول که پاس رو به عقب محبی با دست مدافع حریف به مقصد نرسید تا زدن پای منصوری و در نهایت هل دادن محبی در محوطه جریمه؛ این ها سه صحنه ای بود که داور می توانست به سادگی با سوت های درست، به رسیدن سپاهان به حقش کمک کند ولی افسوس که در طول فصل بارها شاهد این اتفاقات بوده‌ایم ولی عزمی برای تغییر آن نه. 

بیشتر بخوانید:

بازی سپاهان برای پرسپولیس!

سپاهان همیشه در مقابل مسئولان فوتبال ایران و تصمیماتی که می‌گیرند، موضع پذیرش را در دستور کارش قرار می دهد ولی آیا حالا کسی هست که پاسخ این امتیازات از دست رفته نه تنها در بازی برابر پارس جم که مسابقات دیگر لیگ تا هفته بیست و چهارم را بدهد؟ آیا وقت آن نیست که پاسخ قانع کننده تری برای از دست رفتن دو امتیاز ما در این بازی داده شود؟ دو امتیازی که شاید موقعیت ما نه برای قهرمانی که برای کسب سهمیه آسیایی را به خطر بیاندازد؟ همیشه مسئولان باشگاه ها و مربیان فوتبال در قبال نتیجه نگرفتن، ملزم به پاسخگویی هستند و حالا ما می خواهیم بدانیم در قبال این اشتباهات جبران ناپذیر چه کسی پاسخگو است؟»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    یک هفته بعد مسابقه نشستند بیانیه دادند که چی؟؟؟ چرا اون موقع نگفتید؟؟؟ خودتون مقصرید. دو بازی مفت رو از دست دادید... اون مدیرعامل بی تدبیر اسبق که نگذاشت تیم بیاد جلوی پرسپولیس بازی کنه مقصره
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    دنبال بهانه هستید بجای بازی؟؟؟ وزن کی روش تقصیره داوره؟ بی فکری کادر فنی بوده. اون موقع که جلوی پرسپولیس 6 امتیاز رو ازدست دادید باید فکر امروز رو می کردید
  • NL ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    1 0
    داور ها فقط به نفع تیم های دولتی استقلال و پرسپلیس سوت میزنند
    • رضا IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
      0 0
      ببخشید داورها فقط به سود پرسپولیس سوت می زنند بقیه تیمها ول معطلند فدراسیون فوتبال مال پرسپولیس است نه مال فوتبال. اعتارف چند روز پیش آقای اکبریان مثال و شاهد ادعای من است
  • حسین AE ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 1
    سپاهان فقط بلده فرافکنی کنه هرنتیجه ای که به نفع اونانباشه میگن ذاوریادستهای پشت پرده مدام ازعدالت حرف میزنند ولی درشبکه اصفهان این مجری طوری حرف میزنه که آدم فکرمیکنه سپاهان جزه ایران نیست درگ زارش هم کاملا یکطرفه گزارش میکنند مگه صداوسیما شبکه ملی نیست چراباید تبریز واصفهان اینقدرمجری هاشون یکطرفه حرف میزنند
    • . IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
      0 0
      عزیز من وقتی تو کل ایران عدالت نیست و بازی های سپاهان از هیچ جا پخش نمیشه و وسط بازی سپاهان رو شبکه ورزش قطع میکنه و لیگ خارجی پخش میکنه . و تمام حکم هایی که تیم های استقلال و پرسپولیس یک طرف آن باشند به سود آنهاست. تنها دریچه حمایت از تیم های مظلوم شهرستانی شبکه دستانی آنهاست.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    جایگاه دوم رو هم دارن از دست می دهند و شاید هم سهمیه آسیا به خطر بیفته حالا رو آوردن به فرا فکنی و بیانیه دادن و آسمون ریسمون بافتن.
  • مهراب IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    خوب طبیعیه که همه امور در جهت قهرمان کردن یک تیم خاص و نورچشمی هستش و هیچ خطری نباید این تیم رو تهدید کنه. متاسفانه تا سال آینده یعنی ۱۴۰۰ باید این روند توسط دیگر تیم ها تحمل بشه و شاهد مافیایی گری در این فوتبال ناپاک باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس