اشکان خورشیدی

اشکان خورشیدی برای قضاوت دیدار جمعه شب استقلال در آبادان انتخاب شد تا باز هم بازی آبادان را برای استقلال سوت بزند.

سرویس ورزش مشرق – اشکان خورشیدی تاکنون ۱۰ بار در لیگ‌های نهم، سیزدهم، پانزدهم، شانزدهم، هفدهم، هجدهم و نوزدهم برای این تیم در لیگ برتر سوت زده و این دیدار یازدهمین مصافش خواهد بود. در ادامه به بررسی این ۱۰ دیدار استقلال با سوتهای خورشیدی می پردازیم.

*اولین قضاوت؛ استقلال باخت!

استقلال در فصل نهم لیگ برتر و در هفته سی و چهارم به مصاف داماش شهر باران ‌رفت. مدافع عنوان قهرمانی که فصل قبل قهرمان لیگ برتر شده بود، در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد. تنها گل استقلال در آن دیدار را حسن اشجاری به ثمر رساند. این تیم در آن دیدار هیچ کارت زردی از خورشیدی دریافت نکرد. این بازی در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ برگزار شد.

دومین سوت؛ استقلال برد!

چهار فصل طول کشید تا بار دیگر سوت قضاوت یکی از دیدارهای استقلال را به اشکان خورشیدی دادند. لیگ برتر سیزدهم و هفته هجدهم، استقلال در تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۹۲ در خانه، میزبان فجر شهیدسپاسی شیراز بود. مسابقه‌ای که در پایان با تک‌گل هاشم بیک زاده به تیم سابق خودش یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. محمد قاضی و زنده‌یاد مهرداد اولادی در آن بازی از اشکان خورشیدی کارت زرد دریافت کردند.

سومین قضاوت؛ تساوی در اهواز!

لیگ پانزدهم و مسابقه استقلال‎های خوزستان و تهران سومین دیدار او بود. ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ و در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر. آن مسابقه در پایان با تساوی یک- یک تمام شد. تک‌گل استقلال تهران را میثم مجیدی به تیم سابقش زد و شادی هم نکرد. وحید طالب‌لو، پروپییچ و مهدی مؤمنی کارت زردی‌های استقلال در آن دیدار بودند.

چهارمین دیدار؛ برد قاطع در آبادان!

استقلال چهارمین دیدار خود با سوت اشکان خورشیدی را در لیگ شانزدهم با برد قاطع ۳ بر صفر در آبادان روبه‌روی صنعت نفت این شهر به پایان برد. سیدمجید حسینی، مجتبی حقدوست و بهنام برزای گلزنان این تیم در تاریخ سوم دی سال ۱۳۹۵ بودند. وریا غفوری، بهنام برزای و عظیم گوگ در آن روز با کارت زرد این داور جریمه شدند. این مسابقه در هفته هجدهم برگزار شد.

پنجمین مسابقه؛ شکست تلخ!

استقلالی‌ها در لیگ هفدهم و در روزهایی که با منصوریان در قعر جدول جای داشتند، شکست ۲ بر صفر تلخی را در شهر جم و با سوت اشکان خورشیدی تجربه کردند. استقلال در آن بازی با گل‌های علی دشتی و فرشاد سالاروند باخت. مسابقه‌ای در چارچوب هفته ششم لیگ برتر که در بیست‌وچهارم شهریور سال ۱۳۹۷ انجام شد. فرشید باقری، روزبه چشمی و سیدحسین حسینی سه بازیکن کارت زردی استقلال در آن بازی بودند. دیداری که فرشاد محمدی‌مهر از تیم حریف در دقیقه ۸۰ به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

ششمین مصاف؛ دومین تساوی!

استقلالی‌ها فصل هفدهم و در هفته بیست‌وسوم بار دیگر با قضاوت این داور به زمین رفتند. ۲۹ دی سال ۱۳۹۶ پدیده در مشهد میزبان استقلال بود. دیداری که در پایان صفر- صفر به پایان رسید. سیدمجید حسینی، علی قربانی و بهنام برزای در آن بازی کارت زردی شدند.

هفتمین قضاوت؛ پیروزی تیم شفر!

وینفرد شفر و شاگردانش در روزهای پایانی فصل هفدهم لیگ برتر در تاریخ دوم اردیبهشت سال ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان بودند. مسابقه‌ای که با برد ۳ بر ۲ آبی‌های تهرانی تمام شد. مامه بابا تیام، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و سیدحسین حسینی در آن دیدار از داور کارت زرد دریافت کردند.

هشتمین قضاوت؛ باخت دربی!

خورشیدی در دهم فروردین ماه سال گذشته و در دربی آخر فصل سوت قضاوت این دیدار را زد. دهم فروردین استقلال با سوت این داور ۰-۱ به رقیب سنتی اش باخت. میلاد زکی پور و علی کریمی در آن بازی از او کارت زرد گرفتند. فرشید اسماعیلی در همان دیدار پنالتی که خورشیدی گرفته بود را با ضربه چیپ به بیرون زد.

نهمین قضاوت؛ قاطع ترین برد!

استقلال در ۲۹ مهر سال گذشته و در دیدار با سایپا بهترین نتیجه اش با سوت خورشیدی را روبروی سایپا بدست آورد و ۰-۴ این تیم را شکست داد. داریوش شجاعیان تنها کارت زردی استقلال در آن دیدار بود.

آخرین قضاوت؛ باز هم پیروزی!

خورشیدی آخرین بار در تاریخ پنجشنبه ۱۴ آذر سال ۱۳۹۸ دیدار استقلال با شهرخودرو را سوت زد. مسابقه ای که در تهران با برد ۰-۱ آبی های تهرانی به پایان رسید. عارف غلامی، دیاباته و علی دشتی از او در آن بازی کارت زرد گرفتند.

استقلال با بردهای بیشتر!

تیم استقلال از مجموع ۱۰ بازی که با سوت اشکان خورشیدی به پایان رسانده در ۵ دیدار برنده شده، در ۳ بازی باخته و در ۲ دیدار هم با تساوی از زمین مسابقه خارج شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس