داروغه زاده

۲۳ تیر ماه سازمان سینمایی در خبری از جلسه دبیران جشنواره های سینمایی زیرمجموعه این سازمان خبر داد. در این جلسه داروغه زاده در جایگاه دبیر جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت.

به گزارش مشرق، در شرایطی که داروغه‌زاده دبیر جشنواره‌ی گذشته‌ی فیلم فجر، گفته بود دیگر بعید است مدیریت این جشنواره را برعهده بگیرد، و با وجود شرایط بلبشو و پر از تناقض جشنواره‌ی فجر سال گذشته، با توجه به‌جلسه‌ی دیروز، رسانه‌ها احتمال می‌دهند بار دیگر  او را در مقام دبیری جشنواره‌ی امسال ببینند!/ او هم از جمله مسئولانی است که مثل مجری‌های صداوسیما، هر چند وقت یک توییت در انتقاد از اوضاع می‌زند!

برنا دراین رابطه نوشت:  ۲۳ تیر ماه سازمان سینمایی در خبری از جلسه دبیران جشنواره های سینمایی زیرمجموعه این سازمان خبر داد که درباره احتمال برگزاری آنلاین جشنواره ها به دلیل شیوع کرونا صحبت و همفکری کنند اما آنچه در این خبر جلب توجه می کرد حضور ابراهیم داروغه زاده در جایگاه دبیر جشنواره ملی فیلم فجر بود.داروغه زاده که دبیری سه دوره جشنوارهٔ ملی فیلم فجر را از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ بر عهده داشته‌ است برای دوره سی و نهم که طبق تقویم باید در بهمن ماه سال ۹۹ برگزار شود، حکم رسمی از سوی سازمان سینمایی ندارد و شایعاتی برای سپردن سکان این دوره از جشنواره ملی فیلم فجر به یکی دیگر از مدیران سازمان سینمایی شنیده می شد که با خبر امروز سازمان می شود گفت این احتمال منتفی و یا حداقل کمرنگ است.

بیشتر بخوانید:

آیا داروغه‌زاده در مورد فیلم همجنسگرایانه «هجوم» پاسخگو خواهد بود؟!

گرچه جشنواره های دیگر سازمان سینمایی چون فیلم کوتاه تهران و سینماحقیقت حکم رسمی دبیر در دوره پیش رو را دارند ولی هنوز حکم رسمی دبیر جشنواره ملی فیلم فجر صادر نشده است که البته هنوز هم زمان کافی برای این امر وجود دارد.

از سوی دیگر، این بخشی از گفتگوی چند ماه قبل داروغه‌زاده با خبرگزاری ایرناست:

دبیری سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به شما پیشنهاد شده است؟

در این زمینه با من صحبتی نشده است.

اگر پیشنهاد شود می پذیرید؟

ترجیح من این است که نپذیرم و خیلی بعید است که قبول کنم.

منبع: کافه سینما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس