کد خبر 1094693
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
نیروی نظامی آمریکا

پس از توییت مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق مبنی بر آمادگی کامل برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی از این کشور، کاربران هشتگ #تصمیم_ بیرون راندن‌شان- غیرقابل_ برگشت_ است" ایجاد کردند که ترند شد.

به گزارش مشرق، "ابوعلی العسکری" مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: " آمریکایی‌ها باید بدانند که تصمیم برای اخراج شان از عراق، غیر قابل بازگشت است. آمریکایی‌ها جز زبان زور زبان دیگری نمی فهمند و ما برای این کار آماده‌ایم."

بیشتر بخوانید:

حزب‌الله عراق: برای اخراج نظامیان آمریکایی آماده‌ایم

وی با انتقاد از ادامه حضور آمریکا در عراق، افزود:" هیچ‌کس نمی‌تواند به آمریکایی‌ها اطمینان بدهد و یا اراده عراقی‌ها را دور بزند."

"علی الشوهانی" در واکنش به این توییت نوشت: "حضور نیروهای آمریکایی در خاک عراق، بعد از تصمیم پارلمان به خروج کامل‌شان از عراق، غیرقانونی و نامشروع است.. باید تصمیم اخراج آنها هر چه سریع‌تر اجرا شود."

کاربری به نام "شاکر" نوشته است: "دور زدن تصمیم شجاعانه و ملی پارلمان عراق جنایتی بزرگ است و ملت عراق کسانی که تمایل آنها را برای آزاد شدن از بندگی آمریکا دست کم می‌گیرند، نمی‌بخشند."

کاربر دیگری به نام "ابو حسین الولائی" در توییتی تأکید کرده است: "خون شهیدان‌مان همچنان در ما می‌جوشد و ما انتقام خواهیم گرفت."

"البوحمد" نیز نوشته است:" خارج خواهید شد و مزدوران‌تان و سگ‌های‌تان نیز همراه شما بیرون رانده می‌شوند.. یا پیروزی یا شهادت."

چند روز پیش نیز شماری از نمایندگان پارلمان عراق بر ضرورت خروج نیروهای آمریکایی از عراق تأکید کردند. به رغم قطعنامه پارلمان عراق که از دولت این کشور خواسته به حضور نیروهای خارجی از جمله آمریکایی پایان بدهد ولی طبق گزارش رسانه‌های غربی، در چارچوب گفت‌وگوهای استراتژیک میان بغداد و واشنگتن از شمار نیروهای آمریکایی در عراق کاسته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جعفر تیموری IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    الکاظمی نیرویی امریکاییست او برعکس خواسته مردم عراق عمل کرده و بجای آمریکا نیروهای مستشاری ایران را خارج میکند و حشدالشعبی را هم ضعیف و سپس نابود میکنه البته با گرا دادن مقرشان به آمریکا.و با عربستان هم پیاله میشه و خون شهدا همه را پایمال میکنه.این میشه عاقبت عراق که نیروی آمریکایی را انتخاب کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس