کد خبر 1094588
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
احتمال حضور استقلال در لیگ برتر فوتسال زیاد شد

با شیوه پیشنهادی برای برگزاری لیگ برتر فوتسال، احتمال اضافه شدن تیم فوتسال استقلال به مسابقات وجود دارد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال چندی پیش برای حضور در لیگ برتر فوتسال درخواستی را به سازمان لیگ فوتسال ارائه کرد. گرچه زمان زیادی از این درخواست می‌گذرد اما با توجه به نامشخص بودن وضعیت فصل آینده لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا، هنوز سازمان لیگ فوتسال درباره نحوه حضور استقلال در لیگ برتر تصمیم گیری نکرده است.

پیش از این هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در جلسه‌ای که پیش از بازی رفت فینال لیگ برتر برگزار شد به صورت تلویحی با حضور استقلال در لیگ برتر فوتسال موافقت کرد اما مقرر شد در مورد نحوه اضافه شدن این تیم به مسابقات در جلسات بعدی تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید:

وضعیت نگران کننده بازیکن استقلال در قرنطینه

سازمان لیگ فوتسال با وجود برگزاری دو جلسه دیگر هنوز ساز و کار حضور استقلال در لیگ برتر فوتسال را مشخص نکرده است. شنیده می‌شود یک اتفاق شانس استقلال برای حضور در فوتسال را بالا می برد.

براساس طرحی که در سازمان لیگ مطرح شده به دلیل شیوع بیماری کرونا فصل آینده مسابقات در دو گروه شمال و جنوب و به صورت مجمتع و رفت و برگشت برگزار شود که در شرایط فعلی تیم‌ها به دو گروه ۷ تیمی تقسیم می‌شوند اما سازمان لیگ تمایل دارد مسابقات در دو گروه ۸ تیمی برگزار شود که در این شرایط احتمال حضور استقلال در لیگ برتر فوتسال بسیار زیاد است و یک تیم دیگر نیز با تصمیم سازمان لیگ فوتسال در لیگ برتر حضور خواهد داشت که این تیم می‌تواند پرسپولیس باشد.

با توجه به اینکه تیم ملی چندین برنامه آماده سازی برای حضور در مسباقات فوتسال قهرمانی آسیا دارد به نظر می‌رسد بازی های لیگ برتر از شهریور آغاز و تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری آن و حضور استقلال در لیگ برتر تا نیمه مرداد قطعی شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    تو لیگ فوتبال هر سال داره گند میزنه، بیاد فوتسال چیکار کنه؟
    • O IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 0
      هرکار بخوای میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس