تست کرونا نمایه

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته شمار کلی قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا از ۱۳۵ هزار نفر عبور کرد.

به گزارش مشرق، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۳۵ هزار و ۱۷۶ نفر افزایش یافت.

از طرف دیگر، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته به سه میلیون و ۳۰۲ هزار و ۶۹۵ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم ۱۲ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۴۹۶ نفر از مردم سراسر جهان به «کووید-۱۹» آلوده شده‌اند و از آن میان  ۵۶۸ هزار و ۵۱۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و هفت میلیون و ۹۲ هزار و ۴۲۵ نفر بهبود یافته‌اند.

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا را سه میلیون و ۴۱۳ هزار و ۹۹۵ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۳۷ هزار و ۷۸۲ نفر گزارش کرده است.

ایالات متحده آمریکا در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد و پس از آن برزیل با یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۶۸۱ مورد ابتلا و ۷۲ هزار و ۱۰۰ مورد فوتی و هند با ۸۴۹ هزار و ۵۵۳ مورد ابتلا و ۲۲ هزار و ۶۷۴ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم جدول کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    اِه ، چرا؟ چقدر کم؟ من فکر کردم اقلا یه میلیون شده! هرچی یانکی کمتر، بهتر!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس