کد خبر 1094111
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
پشت پرده طرح حضور دوباره استراماچونی در استقلال/ وقت کشی و بازی با احساس هواداران

چندی قبل زمزمه های در مورد مذاکره باشگاه استقلال با سرمربی سابقش مطرح شد که ظاهرا دارای ابعاد جالبی است.

به گزارش مشرق، استقلال با فرهاد مجیدی هنوز رنگ خوشی را ندیده است. این مربی چهار هفته است که نتوانسته در لیگ رنگ برد را ببیند و شرایط آبی پوشان در جدول هم به هیچوجه خوشایند هوادارانش نیست. 

این مسائل به کنار، از مدت ها قبل در استقلال زمزمه هایی مطرح بوده که مدیریت فعلی چندان دلشان با مجیدی یکی نیست. همه این نشست ها و جلساتی که بین طرفین برگزار می شود، نمایشی است و به نوعی، دو طرف یکدیگر را تحمل می کنند تا فصل تمام شود. 

بیشتر بخوانید:

انتصابات «سیاسی» و شائبه‌دار در باشگاه «فرهنگی - ورزشی» استقلال/ وزیر یا مدیرعامل؛ چه کسی مهره‌ها را می‌چیند؟

چندی قبل هم خبری پخش شد که استقلال قصد دارد برای حل شدن پرونده شکایت استراماچونی سرمربی پیشین، با این مربی ایتالیایی وارد مذاکره شده اما اینطور که اخبار از باشگاه می رسد، همه روند این مذاکرات برای حل شدن مسائل مالی نبوده و ظاهرا در پشت پرده افرادی به دنبال جریان سازی رسانه ای برای بازگشت این مربی هستند.

شاید اگر استراماچونی دل بازگشت به استقلال را داشت، این اقدام خوب بود ولی مطمئنا جریان سازی رسانه ای و تحرکات پشت پرده مثل همان زمانی خواهد بود که باعث شد استقلال، هم استراماچونی و هم زمان را از دست بدهد چرا که این مربی همین چندی پیش در مصاحبه ای با رسانه های کشورش اعلام کرد(به زودی سرمربی اودینزه خواهد شد.)

 در این بین حتی شایعاتی مطرح شده و کار به جایی رسیده که ظاهرا یکی از مسئولان ارشد ورزش به سعادتمند بابت مطرح شدن چنین شایعاتی انتقاد کرده است. استقلال در فصلی که رو به پایان است، فرازو نشیب کم نداشته و از تغییر مدیریتی تا کادر فنی، باعث شده تا در روند فنی هم ناموفق باشد.

استقلال که تیم کم مهره ای نیست، درحالی فصل را با استراماچونی شروع کرد که در همان ابتدای کار هم با این مرد ایتالیایی نتیجه نمی گرفت اما کم کم این تیم شکل گرفت و مربی ایتالیایی توانست تفکرات تاکتیکی خود را به شاگردانش دیکته کند اما تا تیم به خودش آمد، این مربی به بهانه های مختلف و با استفاده از شرایط مالی بد باشگاه، پشت پا به قراردادش زد و ایران را بدون اطلاع مدیران تیم ترک کرد. 

جدایی بحث برانگیز مرد ایتالیایی از استقلال حاشیه های فراوانی را برای آبی پوشان به وجود آورد. در نهایت، تیم به دست فرهاد مجیدی سپرده شد. مجیدی اما هنوز نتوانسته جان تازه ای به این تیم دهد اما اینکه چرا در استقلال، مدیران در اندیشه های دیگر هستند جای سوال دارد.

خبرهایی که از جلسات باشگاه به گوش می رسد، نشان دهنده حمایت از سرمربی فعلی نیست. این تیم که در کورس کسب سهمیه در ادامه لیگ شرایط سختی دارد، این روزها بیشتر از هر چیزی به آرامش و حفظ همین شرایط نیاز دارد اما گویی برخی که مدعی اثرگذاری بر روندها و تصمیمات باشگاه هم هستند، بیشتر به آن فکر می کنند که پای رفقای خود را باز کنند؛ آنکه این بازگشت خارجی یا داخلی باشد، چندان برایشان مهم نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    6 0
    استراماچونی برنامه داشت اگه نتیجه نگرفت ولی با برنامه بود اما فرهاد خان مجیدی باید تجربه کسب کنه بعد مربی تیم بزرگ استقلال بشه ،این زمین تا اسمون فرقشه
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    1 2
    استرا چرا رفت که بخواد برگرده.........
  • ستاره IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    3 0
    استقلال به آرامش،نظم،مدیریت،قطع شدن دستان پشت پرده و مدیران نالایق و در نهایت به یک مربی در حد و اندازه ی نام و لیاقت باشگاه نیاز داره نه این جوونای بی تجربه و خام.
  • Blue IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    1 0
    تا حرف از بازگشت استرا شد باز رسانه ها جبهه گرفتن که مثله سری قبل استرا بپرونن به شایعات نباید توجه کرد آقای سعادتمند اگه آدم حسابی باشه برشمیگردونه چون غرامت سنگینی داره
  • بی نام IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    1 2
    پرسپولیس هم بایحیی گل محمدی نتیجه گرفت اصلااستقلال بیشترازاین نیست چه بامربی چه بی مربی
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      2 1
      هر وقت گفتن لنگی بپر وسط
  • رقیه IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    مجیدی درطول بازیهای گذشته نشان داده هیچ تاکتیک وبرنامه ای نداره،ایشان بایستی اول مربی نوجوانان استقلال بشه وپله های موفقیت رو درسالهای آینده طی کرده وسپس مربی بزرگترین تیم آسیا شود.
  • کیا IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    کدوم بهانه های واهی...خود نحوه پرداخت کردن پول رو بببنید که چه بلایی سر طرف اوردید اونوقت بگید بخاطر مسائل مالی.با وعده و وعید و امروز و فردا کردن که نمیشه با مربی حرفه ایی کار کرد..شما مترجمش رو ازش نگیر مسائل مالی پیشکش
  • رسوا IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    مجیدی بدموقع اومد، مجیدی یکی ازبهترین هاست، بنظرم هرکی بیادو ی ورزش ودارودستش نمیزارن استقلال قهرمان شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس