کد خبر 1094016
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

در این چند سال اخیر خدمات آنلاین گسترش قابل توجهی داشته است. از دلایل اصلی آن می توان به دسترسی آسان و سهولت در هنگام استفاده اشاره کرد. در گذشته برای انجام بسیاری از کارها نیاز بود که زمان و هزینه بسیاری را صرف می کردیم اما امروزه براحتی و با مراجعه به وب سایت ارائه دهنده خدمات می توانیم به نیاز خود پاسخ دهیم. فعالیت در فضای آنلاین و طراحی سایت به یکی از ضرورت های کسب و کار امروزی تبدیل شده است. روزبروز بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود و همین اتفاق سبب ایجاد یک فرصت مناسب برای فعالیت های تجاری و اقتصادی شده است.

با اقدام برای طراحی وب سایت این امکان را خواهید داشت که به تعداد بیشتری از مشتریان پاسخگو باشید، سایت شما در هر ساعت از شبانه روز در دسترس کاربران خواهد بود و دیگر فاصله مکانی بین شما و درخواست کنندگان اهمیتی نخواهد داشت، براحتی می توانید محصولات و خدمات خود را  تبلیغ نمایید، مشتریان بی شمار فضای مجازی را از دست نخواهید داد و در آخر به سودآوری بسیاری دست پیدا می کنید.

طراحی سایت دارای گستردگی بسیاری می باشد. با توجه به نوع فعالیت خود و اهدافی که در ذهن دارید می توانید یکی از انواع آن را انتخاب کنید. پیش از این موضوع می بایست یکسری تحقیقات را در زمینه پتانسیل کسب و کارتان جهت فعالیت در فضای مجازی و همنیطور تیپ مشتریان خود انجام دهید. در ادامه به یکی از نمونه های بسیار پرکاربرد طراحی وبسایت اشاره خواهیم کرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا

در صورتی که قصد دارید محصولاتی را بصورت اینترنتی بفروش برسانید، بهترین گزینه طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد. شما قادر خواهید بود که براحتی و بدون واسطه کالای خود را بصورت آنلاین به مشتریان ارائه کنید.

کاربران این امکان را دارند که در هر لحظه و مکان به فروشگاه اینترنتی شما دسترسی داشته باشند. کالاهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند، از قیمت ها مطلع شوند، تصاویر و جزئیات هر محصول را مشاهده کنند، نظرات سایر خریداران را بخوانند و در نهایت در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

فروشگاه های اینترنتی دارای چندین حالت متفاوت می باشند. این تفاوت در شیوه ارائه کالا ، طراحی و نحوه خدماتی که ارائه میدهند می باشد. یکی از پرکاربرد ترین نمونه ها که توانسته است بازخورد بسیار مناسبی را از طرف کاربران دریافت کند، طراحی سایت دیجی کالا می باشد. پارامترهای بسیاری در موفقیت این نوع طراحی دخیل بوده اند.

نخست ترکیب رنگ های بکار رفته می باشد. این رنگ ها بر رفتار کاربر تاثیر مستقیم خواهد داشت. یک نوع روانشناسی بر روی ترکیب رنگهای قرمز، طوسی و خاکستری شکل گرفته است که نتیجه آن باعث می شود نظر کاربر به صفحه جلب شود، مدت زمان بیشتری را صرف گذراندن در سایت کند و از اینکار لذت ببرد.

مورد بعدی طراحی ویژه و محل قرارگیری المان ها در صفحه می باشد. این موضوع بسیار در رفتار کاربر تاثیر خواهد گذاشت. وقتی که بازدید کننده نتواند به راحتی به بخش های مختلف سایت دسترسی داشته باشد و در هنگام پیمایش صفحات دچار سردرگمی شود، بالافاصله سایت را ترک خواهد کرد و باعث می شود که دیگر تمایلی به بازدید از وبسایت ما نداشته باشد.

عامل نهایی به بخش فنی و کدنویسی سایت مربوط خواهد شد. برای سایتی مشابه دیجی کالا می بایست دقت ویژه ای در بخش کدنویسی صورت بگیرید. بهینه بودن کدها برای موتورهای جستجو نیز بسیار حائز اهمیت است. برای میزبانی سایت نیز باید از هاست قدرتمندی استفاده کرد تا کمترین میزان اختلال را داشته باشد و با افزایش تعداد کاربران دچار مشکل نشود.

روش های طراحی وب سایت حرفه ای

روش های ساخت وب سایت بصورت کلی به 2 حالت تقسیم می شوند. حالت اول طراحی با cms می باشد. حالت دوم طراحی وبسایت بصورت کدنویسی اختصاصی است.

در روش اول با استفاده از سیستم مدیریت محتوای رایجی مثل وردپرس ، سایت شما طراحی می شود. در وردپرس این قابلیت وجود دارد به هر اندازه ای که بخواهید قالب سایت خود را شخصی سازی نمایید و با استفاده از پلاگین های حرفه ای امکانات بی نظیری را ایجاد کنید.

در روش دوم عموما با استفاده از زبان برنامه نویسی php و یا asp.net یک سایت از پایه طراحی می شود. به دلیل تخصصی بودن این مورد ، زمان بیشتری برای انجام کار صرف خواهد شد و در نتیجه می بایست هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

خدمات تیم ویستا

شرکت نرم افزاری ویستا با کادری حرفه ای و داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی وب سایت، آماده پذیرش سفارشات مشتریان گرامی می باشد. از نمونه طراحی های وبسایت شرکت ویستا می توان به طراحی سایت شرکتی ، خدماتی و فروشگاهی اشاره کرد. در صورتی که نیاز به مشاوره و ثبت سفارش دارید می توانید با شماره ۸۸۵۵۱۴۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس