کد خبر 1094007
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
رونالدو

ماتوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس بعد از تساوی تیمش مقابل آتالانتا با دو گل کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی به تمجید او پرداخت و گفت رونالدو هم با پایش و هم با ذهنش قهرمان است.

به گزارش مشرق، بعد از تساوی 2-2 یوونتوس مقابل آتالانتا در بازی دیشب دو تیم که به لطف دو پنالتی کریستیانو رونالدو برای بیانکونری بدست آمد، ساری سرمربی یووه به ستایش از رونالدو پرداخت و ضمن ابراز اینکه هیچکس مثل کریستیانو قادر به تحمل فشار و تأثیر نپذیرفتن از آن نیست گفت: " رونالدو هم با پاهایش هم با ذهنش قهرمان است".

بیشتر بخوانید:

فرار یوونتوس از شکست با پنالتی‌های رونالدو

ساری که تیمش با این نتیجه حالا شش بازی مانده به پایان فصل سری آ با اختلاف هشت امتیاز نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین است در پایان بازی دیشب گفت: " رونالدو با پاهایش و همینطور با ذهنش قهرمان است. او وقتی تحت فشار قرار می‌گیرد به شکلی خارق‌العاده این فشار را مهار می‌کند".

سرمربی یووه در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: " امشب شایسته کسب این یک امتیاز بودیم و برای بدست آوردنش عرق ریختیم. ما در مقابل یکی از بهترین تیمهای اروپا به تساوی رسیدیم و این نتیجه خیلی مهمی است. مستحق این یک امتیاز بودیم چون در نیمه دوم باکیفیت بازی کردیم. هم بیشتر به آتالانتا حمله کردیم و هم روی کم آوردن بدنی‌شان سرمایه‌گذاری کردیم و در بهترین لحظات ممکن به گل رسیدیم. در نیمه اول بد بودیم ولی در نیمه دوم خیلی خوب به بازی برگشتیم".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس