کد خبر 1093815
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
سپاه

 فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف و توقیف یک فروند دوبی تجاری حاوی بیش از یک‌هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در ماهشهر خبر داد.

به گزارش مشرق، فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: این لنج در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز دریابانی ماهشهر و کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود یک محموله بزرگ کالای قاچاق از کشورهای همسایه به مقصد بندر شادگان توقیف شد. 

بیشتر بخوانید:

بی‌سابقه‌ترین حجم کشف مواد مخدر در دنیا توسط ایران

سردار لطفعلی پاکباز افزود: در بازرسی دقیق از این دوبی تجاری بیش از ۵۰ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی ، بالغ بر ۵۰ هزار عدد لوازم جانبی موبایل ، ۹۶ هزار عدد لوازم صوتی و ضبط صدا، بیش از ۵ هزار لوازم جانبی کامپیوتر، نزدیک به ۱۲۴ هزار متر پارچه لوازم آرایشی بهداشتی ، ۱۲۰۰ عدد ساعت مچی ، ۳۰۰ دستگاه دوربین مداربسته ، مقادیر قابل توجهی لوازم یدکی خودرو و شیرآلات صنعتی، لوازم پزشکی تزریق ژل ، بیش از ۱۹۳ هزار قوطی و بطری انواع نوشیدنی که همگی قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر هزار میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی و مستندات کافی به همراه متهمان مربوطه تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس