سرطان پوست یکی از شایع‌ترین انواع سرطان در تمام نقاط جهان است؛ اما در مقابل یکی از سرطان‌های قابل پیشگیری محسوب می‌شود. استفاده از محصولات با کیفیت به شما کمک می کند تا در برابر مشکلات پوستی، لطافت و شادابی پوست خود را حفظ کنید. در ادامه به برخی از محصولاتی که رابطه مستقیم با پوست دارند و استفاده از هر کدام باعث محافظت از پوست تان می شود، اشاره می کنیم.

خرید ضد آفتاب

با محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌توان خطر ابتلا به سرطان پوست را تا حد چشمگیری کاهش داد. خرید ضد آفتاب مناسب نه تنها از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند، بلکه از آسیب‌هایی همچون پیری زودرس و چین و چروک نیز پیشگیری می‌کند.

در حالی که ضد آفتاب‌های قدیمی محدود به لوسیون‌های چسبناکی بود که باعث مسدود شدن منافذ پوست و سنگین شدن آن می‌شد، اما محصولات امروزی حاوی فرمولاسیون جدیدی هستند که تمام این معایب را از بین می‌برند. افراد مبتلا به مشکلات پوستی مانند اگزما و پسوریازیس باید از انواع ضد آفتاب متناسب با پوست حساس استفاده کنند. از آنجایی که قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند اوضاع بیماری‌های پوستی را تشدید کند، استفاده از یک ضد آفتاب مناسب بسیار حائز اهمیت است.

همه افراد اعم از مرد و زن با هر رنگ پوست و هر نژادی باید از ضد آفتاب مخصوص به خود استفاده کنند. تنوع ضد آفتاب با توجه نوع و رنگ پوست، شرایط پوست، بیماری‌ها و شرایط آب و هوایی بسیار گسترده است. توصیه می‌کنیم از ضد آفتابی استفاده شود که توانایی مقابله با اشعه‌های مضر UVA و UVB را داشته باشد.

این که باید از چه نوع SPF ای برای انتخاب ضد آفتاب استفاده کنید، نیاز به بررسی دقیق پوست شما دارد که پیشنهاد می کنیم حتما با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید. در ضمن توجه داشته باشید که در صورتی که پوست حساسی در برابر آفتاب ندارید، لازم نیست از SPF های بالا استفاده کنید.

خرید کرم پودر

استفاده از کرم پودر به پوشاندن نواقص پوست و یکدست کردن رنگ آن کمک بسیاری می‌کند. انتخاب کرم پودر با توجه به جنس و رنگ پوست بسیار مهم است. به بیانی دیگر، شما هنگام خرید کرم پودر باید به خشک، چرب یا مختلط بودن نوع پوست و همچنین رنگ آن توجه داشته باشید. از طرفی، پوست ما در هر فصل و هر اقلیم آب و هوایی، تغییر پیدا می کند و برای پوشش دهی بهتر و رفع نیازهای پوست باید از کرم پودر مناسب برای همان شرایط استفاده کرد.

به عنوان مثال در فصول سرد سال می‌توان از کرم پودر با پوشش دهی بالا استفاده کرد؛ اما برعکس در فصول گرم سال بهتر است از انواع سبک‌تر کرم پودر استفاده کنیم. پوست ما در فصل گرم نیاز به تنفس بیشتری دارد و باید به این نکته توجه بیشتری داشته باشیم تا به جوش و آکنه دچار نشویم. از این رو توصیه می کنیم همیشه دو نوع کرم پودر سبک و سنگین در کشوی لوازم آرایش خود داشته باشید و بسته به نیاز از آن‌ها استفاده نمایید.

به طور کلی، بهتر است برای مصارف روزمره از یک کرم پودر سبک استفاده کنید. اما چنانچه قصد انجام آرایش مجلسی را دارید، بهترین گزینه استفاده از کرم پودرهای با پوشش بالاتر است. چرا که نواقص پوست را به خوبی پوشش می‌دهند و رنگ پوست را به خوبی یکدست می‌کنند. علاوه بر این، کرم پودرهای سنگین با پوشش دهی بالا را باید پس از گذشت چند ساعت از روی پوست پاک کنید تا مدت زمان زیادی روی پوست باقی نماند. اگر نوع پوست شما چرب است، از کرم پودر متناسب با همین نوع پوست و بدون چربی استفاده کنید تا پس از چند ساعت پوست شما براق نشود. استفاده از پرایمر قبل از کرم پودر نیز کمک بسیاری به جلوگیری از چرب شدن پوست حین آرایش صورت می‌کند.

اگر به دنبال کرم پودرهای مارک خوب هستید، پیشنهاد می‌دهیم به میس و مستر سر بزنید. در این فروشگاه آنلاین، انواع مختلفی از برندهای کرم پودر با قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف قرار دارند تا به راحتی به مقایسه و خرید محصول مورد نیاز خود بپردازید.

خرید آبرسان پوست

اهمیت استفاده از کرم مرطوب کننده بر هیچ کسی پوشیده نیست. کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست باعث رطوبت رسانی بیشتر پوست شده و از خشکی و بروز چین و چروک جلوگیری می‌کند. اما پوست ما حتی با وجود مصرف کرم مرطوب کننده نیز ممکن است خشک شود و اینجاست که باید از یک محصول مراقبت از پوست دیگر با نام آبرسان پوست استفاده کرد. استفاده از این محصول باعث آبرسانی پوست شده و کمبود آب آن را جبران می‌کند. کمبود آب پوست می‌تواند ناشی از بسیاری عوامل همچون عدم نوشیدن آب به میزان کافی یا آب و هوا باشد که به راحتی با آبرسان پوست قابل جبران است. البته نوشیدن آب به میزان کافی در روز را نباید فراموش کرد.

آبرسان باعث می‌شود پوست شما در هر شرایطی شاداب و درخشان جلوه کند و از بروز چین و چروک و همچنین پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. برخی محصولات مراقبتی در بازار وجود دارند که علاوه بر خاصیت رطوبت رسانی، از ویژگی آبرسانی پوست نیز برخوردارند. شما می‌توانید با خرید این محصولات با یک تیر دو نشان بزنید و پوست خود را از آسیب‌های محیطی محافظت کنید.

فروشگاه اینترنتی میس و مستر یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می توانید با خیال راحت در این فروشگاه آنلاین بین هزاران محصول آرایشی و بهداشتی به گشت و گذار بپردازید و پس از مطالعه ویژگی ها و نظرات سایر کاربران، خرید راحت و سریعی داشته باشید. تمامی محصولات میس و مستر دارای گواهی اصالت هستند و در صورت مرجوعیت کالا، تمام وجه عودت داده خواهد شد. این فروشگاه با شعار مشاوره، انتخاب و لذت خرید آنلاین در حال فعالیت است و تلاش می کند تا بستری ایمن و قابل اطمینان را برای خریداران فراهم آورد.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس