کد خبر 1093749
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
«خامس»؛ از رئالِ «زیدان» رانده و از کلمبیای «کی‌روش» مانده

بدنبال کنار گذاشته شدن خامس رودریگوئز از فهرست رئال برای دومین بازی متوالی، «زین الدین زیدان» اذعان داشت که معلوم نیست مرد کلمبیایی دوباره برای کهکشانی‌ها به میدان برود.

به گزارش مشرق، خامس که با انتقال به لیگ جزیره و سری‌آ ایتالیا ارتباط داده شده است، در پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید برابر آلاوس در فهرست زیدان جایی نداشت؛ پیروزی که اختلاف امتیاز آنها را با بارسلونای رده دومی به چهار رساند.

بازی‌ساز رئال همچنین برای دیدار قبلی این تیم برابر اتلتیک بیلبائو نیز رئال را همراهی نکرد و زیدان در مورد غیبت خامس در آن دیدار گفته بود که «برای این کار دلایل خودش را دارد.»

بیشتر بخوانید:

رئال قیمت فروش خامس را به نصف کاهش داد

خامس ۲۸ ساله در سال ۲۰۱۴ با قراردادی به ارزش ۷۵ میلیون یورو از موناکو راهی مادرید شد و شروع موفقیت آمیزی داشت اما پس از بازگشت از دوری دو ساله و قرضی از بایرن مونیخ، چندان به رئال کمک نکرده است.

خامس ماه گذشته در گفت‌وگو با گل کاراکول در پاسخ به این موضوع که در این فصل تنها پنج بار به میدان رفته است، گفته بود: سوال خوبی است چون خودم هم دوست دارم دلیل آن را بدانم. وقتی مربی به شما بازی نمی‌دهد، شرایط پیچیده می‌شود. سخت است که توانایی خود را نشان دهید. به وضوح مشخص است که یکی از بازیکنان کلیدی تیم نیستم.

ملی‌پوش کلمبیایی رئال همچنین گفت که سال گذشته از انتقال وی به اتلتیکو مادرید ممانعت به عمل آمده و علاوه بر این، هم اکنون ترجیح می‌دهد به هیچ وجه بازی نکند تا اینکه بازیکن نصفه و نیمه باشد.

حضور وی در ترکیب رئال در سه بازی هفته آینده این تیم، بعید به نظر می‌رسد و این در حالی است که کهکشانی‌ها برای نخستین بار از سال ۲۰۱۷ در آستانه فتح لالیگا هستند.

این در حالی است که رودریگوئز در فهرست تیم ملی کلمبیا برای دیدارهای دوستانه ماه اکتبر حضور نداشت و «کارلوس کی‌روش» سرمربی قهوه‌کاران دلایل پشت پرده این تصمیم را به وضوح بیان کرده بود و هم اکنون نیز سرمربی پرتغالی حساب زیادی روی وی باز نمی‌کند.

تیم تحت هدایت زیدان از زمان شروع مجدد لالیگا پس از وقفه ناشی از پاندمی کرونا، تمام هشت بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است البته سه گل از چهار گل اخیر این تیم از روی نقطه پنالتی زده شده است.

زیدان در خصوص پنالتی‌های اعلام شده برای رئال هم که جنجال‌های زیادی به پا کرده است، اظهار داشت: برایم من اهمیتی ندارد که گل چطور زده می‌شود، مهم این است که به گل برسیم همین.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس