کد خبر 1093714
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
توافق بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینس/ همه چیز به فروش کوتینیو بستگی دارد

منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا از توافق این باشگاه با مهاجم آرژانتینی اینتر برای جذب او و عملی شدن این جابه‌جایی به شرط فروش بال برزیلی کاتالان‌ها خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری ESPN‌ با استناد به اخبار دریافتی از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شد که این باشگاه توانسته نظر لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر را برای جذب او در تابستان امسال جلب کند اما این اتفاق مشروط به تأمین منابع مالی از طریق فروش فیلیپه کوتینیوست.

مارتینس 22 ساله به مقامات بارسلونا برای پیوستن به هموطنش لیونل مسی چراغ سبز نشان داده است اما این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که تیمی حاضر شود تعدادی از بازیکنان مازاد تیم تحت هدایت کیکه ستین و در رأس آنها کوتینیو را خریداری کند.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا بند آزادسازی مارتینس را فعال نکرد

مهلت بارسلونا برای فعال کردن بند فسخ قرارداد مارتینس با اینتر و پرداخت 111 میلیون یورو برای خرید او تمام شده است و طبق گفته مدیران اینتر که تأکید کردند حاضر به مذاکره برای فروش این بازیکن ملی‌پوش نیستند، به نظر نمی‌رسد که قهرمان فصل گذشته لالیگا شانسی برای خرید بازیکن مورد تأیید لیونل مسی در سال جاری داشته باشند. علاوه بر این کاهش قدرت خرید کاتالان‌ها به خاطر ضررهای مالی ناشی از شیوع کرونا هم مزید برعلت شده تا آنها نتوانند برای خرید مارتینس قدم بردارند.

با این وجود مدیران بارسلونا امیدوارند که در پایان فصل جاری مشتریانی برای بازیکنان مازاد خود پیدا کنند و کوتینیو مهمترین‌شان محسوب می‌شود که امیدوارند از فروش او بخش قابل توجهی از بودجه خرید مارتینس تأمین شود.

بارسلونا تلاش کرد که تابستان امسال با پیشنهاد معاوضه بازیکن، مارتیس را به خدمت بگیرد اما گویا اینتر به چیزی جز پول نقد راضی نیست. بارسایی‌ها می‌دانند که عملکرد نه چندان درخشان کوتینیو در نوکمپ و بایرن مونیخ، باعث می‌شود که او را با رقمی بسیار کمتر از 160 میلیون یورویی که دو سال پیش برای خریدش از لیورپول پرداخته بودند، بفروشند. کیا جورابچیان مدیربرنامه‌های کوتینیو هم گفته است که این بازیکن دوست دارد به لیگ برتر انگلیس برگردد. علاوه بر او بارسلونا امیدوار است که نلسون سمدو، ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله هم مشتریان داشته باشند.

بارسایی‌ها تا الان تنها یک بازیکن‌شان، آرتور ملو را فروخته‌اند که البته بابت آنها پول زیادی دریافت نکرده‌اند چون در قبال انتقال او به تورین، هافبک بوسنیایی یووه، میرالم پیانیچ را گرفته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    جورابچیان کجاییه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس