کد خبر 1093652
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
نخستین هدیه VAR به رئال مادرید

رئال مادرید برای نخستین بار در این فصل به لطف VAR یک گل به نامش ثبت شد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید بامداد شنبه در هفته سی و پنجم لالیگا با دو گل آلاوس را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد. به نوشته میستر چیپ (کارشناس اسپانیایی) در این بازی تیبو کورتوا باز هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت. این پنجمین هفته پیاپی است که دروازه‌بان بلژیکی کلین شیت می‌کند. پیش از این چنین رکوردی در رئال مادرید توسط ایکر کاسیاس در ماه های دسامبر ۲۰۰۷ تا ژانویه ۲۰۰۸ به ثبت رسیده بود. بهترین رکورد باشگاه هفت بازی پیاپی است. 

بیشتر بخوانید:

اظهار نظر عجیب زین الدین زیدان درباره VAR

کریم بنزما در دیدار امروز علاوه بر اینکه از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد به آسنسیو پاس گل هم داد. او نخستین بازیکن تاریخ لالیگاست که در هر ۱۲ ماه سال گلزنی می کند و پاس گل می دهد. 

گل آسنسیو نخستین گلی بود که VAR در این فصل به مادرید هدیه کرد. 

بنزما با گلزنی اش توانست پانصدمین گل دوران مربیگری زین الدین زیدان را به ثبت برساند (تنها در زمان مربیگری میگل مونیوس چنین آماری دیده شده بود). بازیکنانی که بیشترین گلزنی را در زمان زیدان داشتند کریستیانو رونالدو (۱۱۲)، بنزما (۷۴)، گرت بیل (۴۴)، سرخیو راموس (۲۹)، ایسکو (۲۷)،  آسنسیو (۲۲)، کاسمیرو (۱۹) و موراتا (۱۹) هستند. 

رئال مادرید ۲۰ پنالتی اخیر خود را به گل تبدیل کرده است. اتفاقی که از سال ۲۰۰۴ برای هیچ تیمی رخ نداده بود. سویا در آن سال چنین رکوردی را به ثبت رساند. مادرید در سال های ۱۹۸۲ و ۱۹۸۴ نیز ۲۰ پنالتی پیاپی را به گل تبدیل کرده بود اما خوانیتو بیست و یکمین پنالتی را از دست داد. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس