نظامیان آمریکا

منابع خبری جمعه گزارش دادند فرمانده تروریست‌های آمریکایی در منطقه به صورت سرزده وارد شمال شرق سوریه شده است.

به گزارش مشرق، «کنث مک‌کنزی»، رئیس سازمان تروریستی سنت‌کام وارد شمال شرق سوریه شده است.

«مظلوم عبدی»، فرمانده شبه‌نظامیان موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) در توئیتر ورود مک‌کنزی به شمال شرق سوریه و دیدار با او را تأیید کرده است.

او در حساب کاربری‌اش در توئیتر به زبان انگلیسی نوشت: «امروز ما میزبان فرمانده سنت‌کام، ژنرال کنث اف مک‌کنزی بودیم و درباره مسائل دارای منافع مشترک از جمله ادامه مبارزه علیه تهدید داعش و برقراری صلح در منطقه گفت‌وگو کردیم. عمیقاً قدردان ادامه حمایت آمریکا از ثبات و مبارزه علیه تروریسم هستیم.»

بیشتر بخوانید:

اقدام بازدارنده ارتش سوریه علیه نظامیان تروریست آمریکایی

شبه نظامیان کرد سوریه از دو سال پیش با حمایت آمریکا چاه‌های نفتی سوریه را در شرق این کشور به اشغال خود درآورده است. بنابر گزارش‌های منتشر شده، این گروه  نفت را به ترکیه و از آنجا به رژیم صهیونیستی می‌فروشد.

 رئیس جمهور ترکیه طی عملیات نظامی اخیر این کشور علیه این شبه نظامیان در شمال سوریه، به همتای آمریکایی خود گفت کار داعش تمام است و باید نظامیان آمریکایی به خانه‌های خود برگردند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به رغم مواقت با سخنان اردوغان، به فاصله چند روز باز موضع خود برگشت و صراحت گفت که نمی‌تواند نفت سوریه را رها کند.

ترامپ بعد از خروج شماری از نیروهای آمریکا از سوریه، گفت که تعدادی از این نیروهای برای حفاظت از میادین و چاه‌های نفت در شرق سوریه، در این کشور باقی خواهند ماند.

حمایت‌های تسلیحاتی آمریکا از شبه‌نظامیان کُرد سوریه طی سال‌های گذشته، منجر به تنش و تیرگی روابط بین آنکارا و واشنگتن شده است. ترکیه این شبه‌نظامیان را امتداد گروهک حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک)، و مظلوم عبدی (با نام سازمانی شاهین جیلو) را از اعضای این گروهک می‌داند و در لیست سیاه خود قرار داده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    8 0
    چرا اون این جنایتکار رو به انتقام خون سردار دلها با هواپیما های بدون سرنشین هدف قرار نمیدهیم
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    20 0
    عمیقاً قدردان ادامه حمایت آمریکا از ثبات و مبارزه علیه تروریسم هستیم.! :))))))) یعنی فقط یه سری حرام زاده و حرام لقمه می تونن این حرفا رو بزنن و یه سری مثل خودشون هم می تونن باور کنن ( به اضافه ی عقب مونده های ذهنی)
  • حسین IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    9 0
    وقت انتقام هست.ترورش کنید این مردک رو...
    • کوروش IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
      1 4
      ترور کار سگ هاست و ناتوان ها،ما ناتوان نیستیم مثل اونها درنده نه!
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    2 3
    شما که ادعای انتقام سخت دارید , بسم اله ...
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    5 1
    یه راکت حرومش کنید
  • کوروش IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    3 0
    عزیزان مشرقی توی توییتر سپاه ،جمله حاج قاسم در مورد اینکه امروز در منطقه چند ایران بزرگ هست و ایران تنها نیست رو بگذارید ،فکر میکنم 5روز پیش توییتر سپاه پاسداران گذاشتند.
  • GB ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    7 4
    آمریکا رتبه دوم در حمایت از تروریست ها رو داره رتبه اول متعلق به آریایی ها ست
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      0 9
      امیدوارم همین پانتورکها. که نظرات فحاشیشون به نژاد ایرانی و اریایی رو چاپ میکنید .. مادر شما رو به غزا بنشونند نیاز به امریکا نباشد ..خخ .. وقتی قضیه فحاشی به ایران و اریایی میاد مشرق ذوق مرگ میشه .. حالا چرا ما باید برای شما و سرداراتون. ناراحت بشیم .. شما که همراه تورکیه پرستها علیه تاریخ باستان نجیب و اریایی ها زوزه میکشید
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    2 0
    باسلام.احتمالا چون فرمانده نیرو مسلح ایران رفته سوریه.. این اومده اونجا که یک خودی نشون بده..! به هر حال دیر یا زود خودت و ارتشش بیاید از سوریه با خواری و ذلت بری..!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس